Lidl ne planira proširenje na Bosnu i Hercegovinu. Ovo je za N1 potrvrđeno iz ovog njemačkog, globalnog lanca supermarketa.
No, nije Lidl jedini koji “izbjegava” tržište BiH. Tu je i norveška IKEA. Prvo su stigli u Hrvatsku, nedavno i u Srbiju, ali u BiH, ne planiraju.
U kratkom odgovoru na upit iz Lidla pišu: “Trenutno ne planiramo proširenje na BiH.”
“Oni procjene koliko ima stanovnika u krugu od nekih 100/200km, kakva je njihova kupovna moć i šta mogu očekivati i oni vrlo brzo naprave kalkulaciju da li se to isplati”, kaže Adnan Smailbegović, predsjednik Udruženja poslodavaca.
Lidl je procjenio da im se u Srbiji isplati otvoriti lanac radnji. Prije mjesec dana je na tržište uvezao 1.500 novih proizvoda. Već sada su primjetna manja pomjeranja na tržištu.
“Cijene su već negdje u septembru krenule da idu na dole, ali i dalje je prerano zato što je Lidl na tržištu faktički već nekih mjesec dana, i prave korekcije cijena možemo očekivati u narednom periodu”, ističe Ognjen Grbović, Cenoteka.rs.
“Nije došlo do takve promjene kakva se očekivala. Došlo je više do većeg broja manjih akcija, što je možda dobar marketinški potez konkurentskih firmi”, tvrdi Maja Anokić, Udruženje potrošača Srbije.
Tuzlanski.ba