Kao prva i jedina osiguravajuća kuća u Bosni i Hercegovini, UNIQA osiguranje od sada putem UNIQA Viber Bota nudi kupovinu putnog osiguranja i UNIQA S.O.S. Pomoći na putu. Uvođenjem noviteta na UNIQA Viber Bot servisu, klijentima je omogućena još brža kupovina najpopularnijih proizvoda tokom ljetne sezone. Za kupovinu putnog osiguranja ili UNIQA S.O.S. Pomoći na putu potrebno je svega minut do dva.
Nova funkcionalnost na UNIQA Viber Bot-u je i portal “Moja UNIQA” namijenjen postojećim klijentima UNIQA osiguranja putem kojeg, uz prethodnu registraciju, klijenti mogu u svakom trenutku prijaviti štetu, provjeriti status odštetnog zahtjeva i status aktuelnih i isteklih polisa osiguranja, stanje dužne premije ili stanje uplaćenog iznosa po polisi te kontaktirati svog prodajnog savjetnika. Osim toga, klijenti se mogu informisati o proizvodima, tražiti i dobiti ponudu osiguranja, poslati upit ili pronaći adresu najbliže poslovnice UNIQA osiguranja.
U toku je i nagradna igra “Misli na sigurno putovanje“ koja traje do 31. augusta 2018. godine. Naime, kupovinom putnog osiguranja i/ili pomoći na putu putem Vibera klijenti mogu osvojiti jednu od nagrada iz fonda vrijednog 10.000 KM!
Nakon kupovine osiguranja, putem prijave na https://www.uniqa.ba/nagradna-igra, potrebno je postaviti fotografiju sa svog putovanja, a fotografije sa najvećim brojem glasova osvajaju vrijedne nagrade! Osim za Viber, nagradna igra važi za kupovinu navedenih proizvoda i osiguranja imovine u poslovnicama UNIQA osiguranja širom zemlje ili putem UNIQA web shopa.
Novi kanal komunikacije, UNIQA Viber Bot, za manje od tri mjeseca od uvođenja ima više od 100 hiljada followera, a u narednom periodu slijedi implementacija dodatnih funkcionalnosti za klijente u okviru ovog kanala komunikacije.