Odgovor na jedno pitanje, koje nam je praktično svima na umu, razlog je zašto se Steve Jobs svojevremeno prometnuo u najboljeg prodavača u svijetu, navodi analitičar i prodajni savjetnik Carmine Gallo.
Proizvodi Applea našli su put do miliona korisnika, a Jobs je ušao u historiju kao jedan od najvećih inovatora svih vremena. Njegovo duboko poznavanje prodajnih i drugih kretanja u svijetu bilo je bez premca.
Tako je Jobs svojevremeno došao do zaključka da u svakoj prezentaciji koju održite ljudima, oni će sebe pitati: „Zašto bi trebalo da me je briga?“
To je najznačajnije pitanje u svijetu prodaje na koje i sami trebate odgovoriti ukoliko želite da imate zapažene prodajne rezultate.
Gallo navodi da se kod lansiranja određenog proizvoda u početku ne treba fokusirati na detalje, već pokušati objasniti ljudima zašto će taj proizvod promijeniti njihov život.
„Možda će vas ovo šokirati, ali potrošače uopšte nije briga za vaše proizvode, usluge, kompaniju ili ideju. Oni su fokusirani samo na sebe, na svoje snove, nadanja i naravno, na kvalitet života. Kažite im kako će vaš proizvod promijeniti njihov život i oni će imati vašu pažnju. Steve Jobs je jednom izjavio da ljude nije briga za računare. Oni žele znati kako će im to pomoći u životu“, zaključio je Gallo.
Jobs je smatrao da treba krenuti od iskustva korisnika i vratiti se postepeno prema objašnjenju tehnologije koju je prodavao, a ne obratno, prenose Poslovne novine.