Sinoć je u Međunarodnoj galeriji portreta u Tuzli upriličena svečana dodjela finansijskih sredstava predstavnicima omladinskih organizacija čiji projekti su ocijenjeni kao najbolji od strane Odbora Omladinskih banaka.
Nakon “Potrage za blagom” u kojoj su predstavnici omladinskih organizacija svoje poduzetničke ideje predstavili i društveno odgovornim biznisima upriličen je finalni događaj u kojem su biznisi odlučili dati podršku onim projektima koji su ih se najviše dojmili.
Udruženim sredstvima Fondacije tuzlanske zajednice, društveno odgovornih biznisa i pojedinaca koji su podržali kampanju, iz Fonda za mlade dodijeljena je podrška sljedećim idejama mladih:
Redni | Aplikant | Projekat | Odobreni iznos u KM |
1. | Udruženje građanja Bosansko selo | Podizanje zasada kornišona | 3390,00 |
2. | Tuzlanski otvoreni centar | Osnažimo tuzlanski otvoreni centar 2 | 2635,00 |
3. | Udruženje ”akustikUm” | KultuRevolucija | 3800,00 |
4. | Odred izviđača ”Krin” Tuzla | Kamp za sve | 4000,00 |
5. | Udruženje studenata Fakulteta elektrotehnike u Tuzli | LUSFET-Laboratorija studenata Fakulteta elektrotehnike u Tuzli | 4000,00 |
6. | Neformalna grupa mladih iz Tuzle | Klub ”Krav maga” | 3509,00 |
7. | UA Indigo | IT Centar za mlade | 3680,00 |
8. | KUD ”Modrački mornari” | Manufaktura BiH | 3210,00 |
9. | PREC Živinice | Agroturizam i aktivizam | 3497,00 |
Ispred Fondacije tuzlanske zajednice prisutnima se obratio Emir Bašić, menadžer za razvoj programa filantropije.
”Svjesni činjenice da nas napuštaju mladi ljudi, osobe koje su najveći resurs ove države, već četvrtu godinu provodimo kampanju u kojoj stavljamo akcenat upravo na njih. Na mlade. Zbog toga smo osmislili kampanju koja daje podršku i motivaciju mladima koji su ovdje, koji imaju potencijala, ideje i želju da ostanu”, kaže Bašić
Prisutnima se obratila i direktorica Fondacije tuzlanske zajednice Jasna Jašarević koja je dodala da svako od nas ima odgovornost stvarati ambijent u kojima mladi žele ostati. Jašarević je istakla da je za ovu kampanju jako bitno da su uključene i društveno odgovorne kompanije.
”Samo zajednički, udruženim snagama civilnog, javnog i biznis sektora možemo stvarati promjene. Fondacija je uvijek nastojala biti most između ova tri sektora, a naročito po pitanju mladih jer su oni naša najvažnija ciljna skupina”, kaže Jašarević.
Koliko je ova kampanja značajna za mlade ljude istakao je i Nevres Hadžić, direktor regije Tuzla Sberbank kompanije.
”Nije važno samo biti uspješna osoba. Jednako je važno biti odgovoran prema okruženju u kojem si uspješan. Moram reći da nam je zadovoljstvo što smo već četvrtu godinu dio kampanje koja podstiče mlade ljude na uspjeh i vjerujem da ćemo i nastaviti tim putem. Pozvao bih i sve ostale kompanije da podrže ideje mladih jer samo tako možemo praviti značajnije iskorake”, ističe Hadžić.
Sinošnjim događajem završena je kampanja ”Budi junak/junakinja svoje zajednice” koju je podržalo 16 kompanija i više od 100 pojedinaca.
Tim Fondacije tuzlanske zajednice želi uspješnu realizaciju projekata podržanim aplikantima!