Ove godine Toyota slavi 20 godina od predstavljanja svog prvog hibridnog vozila – Toyota Prius, čija je popularnost vremenom dovela do stvaranja novih standarda pri izboru automobila na temelju njihovog uticaja na životnu okolinu.
Rastom svjesnosti kupaca automobila o uticaju na životnu okolinu, povećao se i broj proizvođača koji razvijaju i predstavljaju hibridna vozila, tako je nastao i novi segment „hibridnih vozila“. Konstantnim povećanjem udjela hibridnih vozila i drugih vozila sa malom potrošnjom goriva, cijela automobilska industrija može pridonijeti rješenju globalnih problema životne okoline.
U januaru ove godine Toyota je premašila granicu od 10 miliona vozila, dobivajući time još jači vjetar u leđa kako bi stvarala sve bolje automobile za svoje kupce.
Toyota je u oktobru 2015. objavila Toyota Environmental Challenge 2050, postavljajući ciljeve koje želi postići da bi pridonijela smanjenju negativnog uticaja automobila po životnu okolinu na vrijednost bližu nuli i da bi pomogla u stvaranju održivog društva.
Izvor: carlander.ba