U sklopu takmičenja Ideja X dodijeljena je nagrada za agenciju godine agenciji McCann Zagreb i nagrada za oglašivača godine Hrvatskom Telekomu.
Na Danima komunikacija u subotu su dodijeljene nagrade X, a proglašeni su i ovogodišnji pobjednici takmičenja za mlade kreativce YoungLions Croatia. Takmičenje za „mlade lavove“ dio je globalnog takmičenja CannesYoungLions. Dobitnici Grand Prixa hrvatskog izdanja dobit će priliku predstaviti svoje znanje i kreativnost zajedno s kolegama iz čitavog svijeta. Natjecanje CannesYoungLions održat će se u lipnju u sklopu Međunarodnog festivala kreativnosti CannesLions.
Nacionalno kreativno takmičenje IdejaX nagrađuje, pak, originalne ideje koje pomiču granice, neovisno o vrsti medija u kojem su realizovane na tržištu. U proteklih šest godina za nagradu se borilo čak 779 radova, a s obzirom na sjajne rezultate agencija, organizatori ističu kako svi imaju jednake šanse za uspjeh.
U sklopu takmičenja YoungLions Croatia zadatak je bio osmisliti kampanju za servis Zeleni telefon koji potiče građane na aktivnije učetvovanje u zaštiti okoliša. Prestižnu Grand Prix nagradu i putovanje na festival CannesLions 2017. osvojili su Matko Buntić i Fran Mubrin iz agencije 404 za rad „Zeleni otisak“, koji su bili i prvoplasirani tim u kategoriji cyber. Među ostalim najboljim mladim lavovima našli su se Đorđe Janković i Tomislav Šestak iz agencije Bruketa&Žinić OM za rad „donatura“ u kategoriji dizajna te Maja Dujlović i Nina Remenar iz agencije Komunikacijski laboratorij za rad „Nazovi za prirodu“ u kategoriji odnosa s javnošću.
Nagradu X za agenciju godine dobila je agencija McCann Zagreb, dok je nagradu X za oglašivača godine dobio Hrvatski Telekom.
Projekti koji su nagrađeni zlatnom nagradom X su „Fenomenalna Hrvatska“ agencije BBDO Zagreb i oglašivača Zagrebačka pivovara u kategoriji pića, „Nemojte mučiti sami sebe“ agencije Señor i oglašivača Mylan u kategoriji moda, zdravlje i ljepota, „BOOKtiga nagrada“ agencije Studio Sonda i oglašivača Gradska knjižnica Poreč u kategoriji turizam, kultura i slobodno vrijeme, „Rollover“ agencije McCann Zagreb i oglašivača Hrvatski Telekom u kategoriji telekomunikacija, „Budi kod sebe doma“ agencije UTORAK i oglašivača Erste&Steiermärkische Bank u kategoriji finansijskih i osiguravajućih usluga, „Pričajmo jezikom ravnopravnosti“ agencije ImagoOgilvy i oglašivača Ženska soba u kategoriji društvene akcije i „Rollover“ agencije McCann Zagreb i oglašivača Hrvatski Telekom za najbolju potpunu kampanju.
Projekti nagrađeni srebrnom nagradom X su „Piquentum Sv. Vital 2014“ agencije Studio Sonda i oglašivača Vinski podrum Buzet u kategoriji piće, „OutOf Office Award“ agencije BBDO Zagreb i oglašivača Hrvatske turističke zajednice u kategoriji turizam, kultura i slobodno vrijeme, „Pepeo/Rupa/Uši/“ agencije McCann Zagreb i oglašivača Hrvatski Telekom u kategoriji telekomunikacija, „Dobar oglas daleko se vidi“ agencije Señor i oglašivača OutdoorAkzent u kategoriji mediji i izdavaštvo, „Susjedi“ agencije Bruketa&Žinić OM i oglašivača Croatia osiguranje u kategoriji financijske i osiguravajuće usluge, „Nada“ agencije Bruketa&Žinić OM i oglašivača Adris grupe u kategoriji korporativne komunikacije i „Pričajmo jezikom ravnopravnosti“ agencije ImagoOgilvy za oglašivača Ženska soba za najbolju potpunu kampanju.
Projekti nagrađeni bronzanom nagradom X su „Staropramen SOFA“ agencije BBDO Zagreb i oglašivača MolsonCoors u kategoriji pića, „Četkica“ agencije Bruketa&Žinić OM i oglašivača Vipnet u kategoriji telekomunikacija, „Oglas za posao“ agencije McCann Zagreb i oglašivača Epamedia u kategoriji mediji i izdavaštvo, „Vrag nikad ne spava“ agencije Grey Worldwide Zagreb i oglašivača Wiener osiguranje Vienna Insurance Group u kategoriji financijske i osiguravajuće industrije, „Superseniori“ agencije McCann Zagreb i oglašivača Zaklada Zajednički put/Slagalica u kategoriji društvene akcije i „Fenomenalna Hrvatska“ agencije BBDO Zagreb i Zagrebačke pivovare za najbolju kampanju.
Nagradu X za najbolji copywriting dobio je projekt „Budi kod sebe doma“ agencije UTORAK i oglašivača Erste&Steiermärkische Bank u kategoriji finansijske i osiguravajuće usluge. Nagradu X za najbolji dizajn i artdirection dobio je projekt „Rollover“ agencije McCann Zagreb i oglašivača Hrvatski Telekom u kategoriji najbolje cjelovite kampanje. Projekt „Manje je više“ agencije BBDO Zagreb i oglašivača MolsonCoors u kategoriji piće dobio je nagradu X za najbolju izvedbenu vještinu, produkciju ili upotrebu tehnologije u nekom oglasnom sredstvu.