BiH

Prevaranti SMS-ovima ponovo iskorištavaju dobrotu građana




Prošlog ljeta veći broj korisnika bosanskohercegovačkih telekom operatera susreo s problemom lažnih ”molbi” za dopunu računa, ovih dana ponovo je aktuelna ista priča.

Desetine korisnika mobilnih telefona u proteklih nekoliko dana primilo je poruke u kojima nepoznati ”prijatelji” mole za što bržu reakciju i slanje dopune računa, uz različita pojašnjenja.

Možda će Vas zanimati i:

Kako ste ranije mogli pročitati, iz telekom operatera savjetuju da se ovakve poruke jednostavno ignorišu.

“Naravno, mi korisnicima savjetujemo da ne odgovaraju na poruke sličnog sadržaja njima nepoznatih pošiljaoca i da ukoliko primijete uoče bilo šta neobično, svakako pozovu Call Centar na besplatan korisnički broj 066 10 10 10 koji je dostupan 24 sata”, kazali su ranije za N1 iz kompanije m:tel.

Slični pokušaji prevara u BiH su zabilježeni i prethodnih godina.

SMS PORUKA prevara



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button