Zanimljivosti i zabava

Većina vozača koja klima-uređaj najčešće koriste ljeti rade jednu veliku pogrešku







Toplinski val koji je zahvatio zapadni dio Europe nije zaobišao ni Balkan pa smo se na vlastitoj koži mogli uvjeriti kako je to kada sunce peče na plus 35 Celzijevih stepeni pa i više, a naše automobile vrućina pretvori u svojevrsne pećni.

Ulazak u nerashlađeni automobil koji je satima stajao na suncu u ovim supervrućim ljetnim danima izgleda poput ulaska u saunu, pri čemu može izazvati i određene zdravstvene probleme.

Možda će Vas zanimati i:

Stoga je u takvim uvjetima spas u klima-uređaju, koji će, pod uvjetom da je ispravan, u vrlo kratkom vremenu u kabini vozila stvoriti ugodnu atmosferu, naročito na dužim putovanjima. Pritom se ne smije smetnuti s uma da razlika između vanjske i unutarnje temperature ne smije biti veća od sedam stepeni jer u protivnom, nakon izlaska iz automobila, možete doživjeti toplinski šok.

Ne čekajte ljetne vrućine

Provjeru klimatizacijskog uređaja treba obaviti ranije, ne čekajući neizdržive vrućine. Tako ćete imati dovoljno vremena za eventualno uklanjanje nedostataka.

Druga vrlo bitna stvar je redovno koristiti klima-uređaj ako želite produžiti njegov vijek. Koristite ga i na jesen te povremeno i zimi, barem jednom sedmično, kada su temperature više od pet Celzijevih stepeni. Isto tako treba redovno mijenjati filter. Proizvođač svakog automobila je predvidio servisni interval zamjene filtera klime na 10.000 do 15.000 kilometara.

Mijenjajte ga na vrijeme. I na kraju dopunite plin u klima-uređaju. Nedostatak plina najčešće se pokazuje tako što se kompresor pokreće, ali zrak koji izlazi iz ventilacijskih otvora nije hladan. U servisu provjerite curi li negdje plin pa ga dopunite.

 

Možda će Vas zanimati i:

Back to top button