Kameleon projekti

Lukavac Cement – Sponzor ovogodišnje kampanje “Neka me vide”










Radio Kameleon i ove godine nastavlja sa projektom “Neka me vide,” a koji ima za cilj da poveća stepen bezbjednosti saobraćaja u TK, sigurnosti djece, ali i svih ostalih u saobraćaju.

Cilj projekta “Neka me vide” je povećanje stepena bezbjednosti saobraćaja u TK, povećanje sigurnosti djece, ali i svih ostalih u saobraćaju smanjenjem velikog broja nesreća u kojima je broj povrijeđene i poginule djece putem inovativne i kreativne promotivne kampanje o važnosti poštivanja saobraćajnih propisa i sigurne, savjesne vožnje. Edukovati djecu i profesore o jednom od akutnih problema BH društva, nepoštivanju saobraćajnih propisa, i upoznati ih sa posljedicama koje mogu spriječiti.

Lukavac Cement društveno je odgovorna kompanija koja prepoznaje značaj projekata koji za cilj imaju pospješiti kako život tako i okruženje, a učešće u kampanji “Neka me vide” još je jedan dokaz o njihovoj predanosti kada je posrijedi društveni angažman.

Podsjećamo sve nas, a posebno vozače, na hiljade mališana koji svakoga dana odlaze i vraćaju se iz škole, prolazeći saobraćajnicama izlažu se opasnostima koje vrebaju u prometu. Mi smo dužni da učinimo sve kako bi njihovo putovanje bilo što sigurnije!

Zbog visine, vidno polje djeteta je trećinu uže od onog kod odraslih. Osim toga ne mogu lako procijeniti brzinu niti udaljenost vozila. Početkom svake školske godine djeca postaju aktivni sudionici prometa, te se tako izlažu jurećim autima, autobusima i drugim vozilima. Kako bi svoje dijete zaštitili što je bolje moguće, trebate biti svjesni da je djeci snalaženje na cesti puno teži zadatak nego odraslima.

Pridružite nam se u ovom značajnom projektu “Neka me vide” i učinimo zajedno da novo životno razdoblje naših najmlađih bude što sigurnije.

Partneri i prijatelji ovogodišnjeg projekta “Neka me vide” su Raiffeisen Leasing, BH Pošta, BH Post Express, grad Gračanica, općina Kladanj, Lukavac Cement, Xella, Terrasit, Herceg, Madi, Deling i Bingo.

Možda će Vas zanimati i:

Back to top button