Nakon prvog dijela današnjih predavanja na Festivalu savremene žene, na lokacijama Narodno pozorište Tuzla i Pozorište mladih Kaleidoskop Tuzla nastavljen je bogat ovogodišnji program.
Nastavak programa u Narodnom pozorištu Tuzla otvoren je temom Svaka priča ima dvije strane žene. Zvezdana Žujo, suvlasnica i direktorica agencije Communis Sarajevo, BiH i Marina Nevrt, direktorica Orbico (Beauty), BiH. Zvezdana je rođena Beograđanka, a Marina je rođena Splićanka. Otuda dvije strane žene. Obje rade u Sarajevu i podijeljene su u dvije kompanije. Za sebe su rekle: “Mi nismo samo žene koje vole modu, nego danas imamo nešto pametno da kažemo, a pritom poruke koje želimo da vam pošaljemo danas su puno važnije od našeg predstavljanja.” Za više detalja koje su iznijele ove dvije poslovne žene kliklite OVDJE na -2:54:30.
Jasmina Sabrihafizović, integralni coach, inžinjerka, pjesnikinja, poduzetnica i društvena aktivistica pričala je na temu Živjeti autentično: “Mio smo svi stvoreni drugačiji. Nekome je bitno kako stvari vizuelno izgledaju. Nekome je bitno da se povezuje sa ljudima. Kada otkrijete šta je vama bitno možete viziju oblikovati na autentičan način.”
Alma Mušić, poduzetnica, komunikacijska ekspertica, poslovna konsultantkinja, BiH svojom temom Kad kažu ne može naglasila je u kom se smjeru kretao njen razvojni put od prvog motora koji je vozila pa do današnjih dana.
Jelena Zorić, novinarka, Republika Srbija u okviru Hrabrog novinarstva je istakla sljedeće: “Kada su počele da se dešavaju prve pretnje od kriminalnih krugova, ja sam tada osetila prosto jednu nelagodu kao šta ja radim svojoj porodici. Ali ja sam takvu podršku od porodice dobila i rekli su mi da ostanem takva kakva sam.”
Ena Dujmović, dizajnerica i kreativna direktorica Plusminus-a publici se predstavila temom Fashion and trends.
Plusminus se bazira na kombinovanju tradicionalnih zanata i futurističke mode. Ena je tokom Fireside Chata rekla: “Ne pratim trendove. Živim u svom vizualnom identitetu, ali ispada da zapravo jesam u trendu jer danas je trendu suštini biti odgovoran prema okolini, prema lokalnoj zajednici, a i koristiti stare zanate (linorez i bakropis) u novom obliku (štampanjem na tekstil).”
Kako Ena dobija inspiraciju pogledajte OVDJE (-1:52:12).
Admira Isaković, voditeljica nabave, marketinga i prodajne regije, dm drogerie markt BiH /OFFLINE/, Andrea Tomašević Kolenda, PR manager AS Holding su na Panel Kuda ide Marketing, uz moderatorstvo Zlatka Berbića, osnivača i direktora Radio Kameleona & agencije Colosseum podijelile nekoliko zanimljivih tajni velikih korporacija. Na pitanje kako DM vrši odabir uposlenika Admira nam je otkrila: “Fokusirani smo na to da tražimo osobu koja odražava vrijednosti DM-a, jer ti čovjeka koji ima soft skills možeš naučiti posao, a ako on zna posao, a ne identificira se sa onim vrijednostima na koje DM stavlja fokus…S takvim ljudima se najčešće pozdravimo.”
Druga sagovornica dolazi iz novog svijeta marketinga i nove korporacije koja se stvara u BiH. Ona kaže za način poslovanja AS Holdinga: “Stvaramo grupaciju koja će da rukovodi domaćim kompanijama koje su u jednom trenutku “posrnule” i kompanije koje imaju potencijal da se stave na mjesto kakvo zaslužuju. Više o načinu poslovanja DM-a i AS Holdinga možete čuti OVDJE na -1:30:00.
Sve više prepoznajemo trend traženja nekih noviih destinacija koje nisu toliko “razvikane” ili “hajpovane.” Panel Turizam za budućnost publici u Narodnom pozorištu Tuzla su na kraju ovog dana predstavile Damjana Domanovac, glavna i odgovorna urednica/direktorica međunarodnog sajma turizma, PLACE2GO, Republika Hrvatska, Snežana Perić, preduzetnica i direktorica Turističke organizacije grada Loznice, Republika Srbija i Goranka Sarić Pljevljak, arhitektica i vlasnica turističkog kompleksa Herzegovina Lodges, Holandija i BiH
Moderatorica današnjeg posljednjeg panela u Narodnom pozorištu Tuzla bila je Amra Jaganjac, direktorica TZ Tuzla. Ukoliko želite čuti više o ljepotama novih turističkih destinacija kliknite OVDJE na 6:53:10.
Nastavak današnjeg programa u Pozorištu mladih Kaleidoskop Tuzla otvoren je Fireside chatom Ima li nam spasa: mentalno zdravlje.
Vedrana Mladina, dr.med.sci. klinička psihologinja, direktorica Službe za mentalno zdravlje na Njujorškom univerzitetu u Abu Dabiju, UAE /ONLINE/, Ilda Humić, mama, menadžerica i ničim izazvana influencerica, BiH /OFFLINE/ uz moderatoricu Lidiju Zulić, direktoricu BCC Tuzla, BiH prisutnima su na interesantan način objasnile kako u današnjem vremenu sačuvati mentalno zdravlje i opstati u vremenu promjena.
Adrijana Husić, PR Expert/ Communicologist, Crna gora /ONLINE/ i Ivona Ivković, virtual Reality, augmented reality and desktop applications development, BiH, Velika Britanija uz moderatoricu Sanja Lopar, predsjednicu i CEO Lopar International S.A. Geneva, Švicarska su imale Fireside Chat Ništa nije nemoguće u kojem su na afirmativan način govorile o svim mogućnostima i prelasku barijera u svijetu biznisa.
Panel Fashion and migration održale su Laura Lungarotti, sub-regionalna koordinatorica za Zapadni Balkan i šefica misije IOM-a u BiH i Nora Gherbi, WHo CAREs!? Chronicles, Paris, Francuska /ONLINE/. Moderator ovog panela bio je Jean-Baptiste Andreani, direktor IFA Paris Group, mreža modnih škola u Parizu, Istanbulu i Šangaju, Republika Francuska.
Keynote Creativity and Identity publici na petom Festivalu savremene žene predstavila je Teodora Migdalovici, LOVEANDLOBBY.COM & THEALTERNATIVESCHOOL osnivačica, Rumunija.
Panel Društvo znanja. Moć digitalizacije predstavile su Lejla Gurbeta Pokvić, direktorica naučnoistraživačkog instituta Verlab, BiH, Sanja Damjanović, researcher at GSI, Darmstadt, Savezna Republika Njemačka i Milica Trajković, rukovodilac Centra za inovacije i razvoj poslovanja (CIRP), Institut Biosense, Republika Srbija. Moderator ovog panela bio je Almir Badnjević, Verlab, BiH.
Fireside chat: Obrazovanje budućnosti posljednji je sadržaj koji se danas desio kada su u pitanju učesnice u Pozorištu mladih Kaleidoskop Tuzla. Sanja Tomić, učiteljica i profesorica razredne nastave, BiH Lejla Idrizović, profesorica bosanskog jezika, JUMS Elektrotehnička škola, Tuzla, BiH i Žana Altumbabić, profesorica pedagogije i direktorica, JUOŠ Sveti Franjo Tuzla, BiH su uz moderatora Mirzu Kahvedžića, profesora bosanskoga, hrvatskoga i srpskoga jezika i književnosti govorile o ovoj izuzetno značajnoj temi i načinima na koje se ona može implementirati u sam obrazovni sistem.
Ovogodišnji Festival savremene žene ne bi bilo moguće realizovati bez podrške sponzora koji su prepoznali važnost ovakvog događaja za čitavu Bosnu i Hercegovinu. Sponzori Festivala su društveno odgovorne kompanije koje razumiju važnost uključivanja žena u sve društvene procese kao i značaj prilike da upravo one motivišu svojim uspjesima buduće generacije.
Ove godine uz Festival savremene žene su: Turistička zajednica grada Tuzle, Turistička zajednica Tuzlanskog kantona, Centralno grijanje Tuzla, NLB Banka, OAZA voda, Vispak, Solana Tuzla, Bh Telecom, Bingo, Violeta, Meggle, Impakt, World vision Bosna i Hercegovina, mikrokreditna organizacija Mi-Bospo, AKM, Menprom, cvjećara Čarolija i restoran Zlatnik.
Registracije za Festival Savremene žene su besplatne.
Registrujte se na OVOM linku.
Live stream možete pratiti OVDJE.