Svijet

Bali zbog potreba promovisanja turizma angažuje 4400 influensera







Bali će, zbog krize koja je nastala u oblasti turizma zbog pandemije korona virusa, angažovati veliki broj influensera koji bi kroz svoj rad privukli turiste.

 Bali će angažovati 4.400 influensera koji će osim besplatnog putovanja imati “obavezu” i pisati online blogove o prelijepim mjestima koja su posjetili kako bi time privukli veliki broj posjetilaca.

“Koronavirus je nanio težak udarac ekonomiji Balija, društvenom i zdravstvenom sektoru, uključujući turizam”, naveli su iz otočkog odjela za turizam dodajući da je oko 75.000 turističkih radnika usljed pandemije korona virusa ostalo bez posla.

Cilj kampanje je, kako su istakli, promocija “nove ere turizma” u kojoj posjetioci moraju poštovati zdravstvene preporuke o nošenju maski, fizičkoj distanci i redovnom pranju ruku.

Influenseri će uživati u besplatnim putovanjima po Baliju od oktobra do novembra, bilježiti ljepote ove Azijske zemlje i svoja će iskustva objavljivati na društvenim mrežama u okviru kampanje “Volimo Bali.”

Bali se krajem jula otvorio turistima iz ostalih dijelova Indonezije, ali je plan otvaranja za strance 11. septembra propao zbog porasta broja slučajeva zaraze koronavirusom.

Možda će Vas zanimati i:

Back to top button