U posljednjih par godina domaći lanci, predvođeni Bingom, preuzeli su većinski udio na tržištu, čime se otvorila i mogućnost veće zastupljenosti i razvoja domaćih brendova
Bingovo preuzimanje kompanije Tuzlanski kiseljak još jedan je korak u pravcu razvoja sveobuhvatnog sistema “od polja do stola” koji je ključan za razvoj države.
Najbolji primjer uspješne primjene ovog sistema je Hrvatska, kojoj je on pomogao da izraste u regionalnu silu.
Ako zanemarimo trenutne probleme u Agrokoru koji su nastali zbog preuzimanja Mercatora, treba reći da je ova korporacija godinama uspješno primjenjivala ovaj sistem.
To je dovelo do toga da je Hrvatska godinama kontrolisala vlastito tržište i bila regionalni lider u trgovini.
Agrokor je, naime, imao zaokruženu cjelinu proizvodnje, obrade, transporta i prodaje proizvoda.
U BiH to nikada prije nije bilo moguće jer su strani trgovinski lanci kontrolisali tržište i prodavali uglavnom stranu robu.
No, u posljednjih par godina domaći lanci, predvođeni Bingom, preuzeli su većinski udio na tržištu, čime se otvorila i mogućnost veće zastupljenosti i razvoja domaćih brendova.
Kvalitet sam po sebi danas nije dovoljan da bi se uspjelo na tržištu. Bez kvalitetnog marketinga i dobre zastupljenosti na policama nijedan proizvod ne može uspjeti.
Veliki broj brendova posljednjih godina povećao je udio na tržištu upravo zahvljujući razvoju domaćih trgovinskih lanaca.
Kada se uzme u obzir da je BiH samo u 11 mjeseci prošle godine uvezla vode u vrijednosti od 133 miliona KM, onda je jasno koliki je prostor za širenje pred Tuzlanskim kiseljakom.
Integracija proizvodnog i maloprodajnog sistema sada je moguća i nju treba primjenjivati zajedno sa daljim jačanjem svijesti građana o važnosti kupovanja domaćih proizvoda.
Izvor: biznisinfo