Big Bang #HerojiGeneracijeU fokusu

Upoznajte mladog Tuzlaka, producenta dugometražnog akcionog filma “Crvene ruže ulice”













PROFIL KANDIDATA:

ILIJAS JAHIĆ

Možda će Vas zanimati i:

KATEGORIJA: UMJETNOST I KULTURA

GODIŠTE: 1999

MJESTO: TUZLA

Rođen je 03.06.1999. godine u Tuzli, gdje trenutno i živi. Nakon Osnovne, završava Srednju medicinsku školu u Tuzli, a nakon srednjoškolskog obrazovanja upisuje Ekonomski fakultet u istom gradu. Dok je pohađao Osnovnu školu, bio je član fudbalskog kluba FK „Sloboda“ Tuzla kao i plesnog kluba „Flamenco“ Tuzla. Zahvaljujući zalaganju i trudu nastavnika iz Muzičke škole, 2009. godine osvojio je 2. mjesto na Federalnom takmičenju u Gračanici i 3. mjesto 2011. godine u Sarajevu. Njegova želja da se bavi kreacijom audio-vizuelnog sadržaja rezultirala je i osnivanjem Filmark produkcije u kojoj oponaša funkciju direktora. Njegov prvi prepoznatljiv projekat je snimanje pjesme i muzičkog spota za mladu tuzlansku pjevačicu Belmu Huseinefendić, u kojem je učestvovalo više od 60 osoba, a spot je u jednom periodu izabran među 15 najboljih u državi od strane BHT-a. Organizovao je humanitarni koncert u SKPC Mejdan Tuzla,  na kojem se zarada od karata usmjerila na žiro račun za liječenje dječaka Mehmeda Šabića, koji je zadobio teške povrede u požaru.

Producent je Talk Show emisije „Nikad kraja“, koja je veselog karaktera i koja uvijek nastoji afirmisati buduće mlade muzičke i glumačke talente, te tako osniva i podružnicu u Visokom na čelu sa mladim redateljem Tarikom Halilovićem.  Producent je prvog, dugometražnog, akcionog filma „Crvene ruže ulice“.  Navedeni film se snimao s ciljem da se afirmiše filmska produkcija i mladi glumci, te da se skrene pažnja o zloupotrebi korištenja oružja, brzoj vožnji, koja je najbolje objašnjenja kroz slogan „Budi pažljiv, ima neko ko te voli i kući čeka“. Plan čitavog projekta jeste prikazivanje filma u kinima širom Evrope, na nacionalnim televizijskim kućama i učešće na regionalnim festivalima. Interes za ovaj film iskazao je distributer filma “Južni vetar”, što je jedan od dodatnih motiva da su opravdana sva očekivanaja, a to je da idu u korak sa velikim produkcijama i distributerima.

Zahvaljujući mnogobrojnim projektima pod pokroviteljstvom tima, ostvario je saradnju i sa frontmenom i menadžmentom grupe Amadeus Band, koji su dali ekipi povjerenje i prava da snime muzički spot za pjesmu „Samo draga dođi kući“ u saradnji sa našim mladim muzičarima, a cilj jeste da ovo bude spot sa najvećim brojem učesnika i da uđe u konkurenciju za osvajanje Music Awards Ceremony u Beogradu 2021. godine.  Jedan je od producenata, nove humoristične serije „Opšta situacija“, koja će se baviti aktuelnim stanjem u zemlji. Scenario je napisao Hazim Hadžić, poznatiji kao Omerovca,  a sam projekat je nastao  kao rezltat udruživanja mladih snaga, koje se žele na taj način približiti omladini i pokazati im kako ni od čega ne treba odustajati, pa ni od svojih snova i da se oni mogu ostvariti gdje god bili. Producent je zabavne i lifestyle emisije “Znatiželjne oči’’, koja donosi zanimljivosti iz svijeta poznatih, kulture i umjetnosti. Emisijom “Znatiželjne oči” želi da približi i upozna javnost izvan TK i pokaže da smo riznica mladih i uspješnih umjetnika.

 

Kako je biti iza kamere, kako je biti u pozadini i pod svjetla reflektora stavljati razne ljude i dati im priliku da budu primjećeni? Kakav je to osjećaj?

Prije svega ja kažem da je producet kao dirigent orkestra, to je osoba koja je od samog početka pa sve do kraja u projektu. Producent je svim ostalim kolegama prijatelj, tek onda poslovni kolega ili klijent. Posao može biti sretan, ali ako izaberete posao koji volite nijedan dan nećete raditi u svom životu. U meni je od malena ključala želja da budem iza kamere, da dogovaram finansijsku strukturu, da realizujem projekte sa svojom ekipom, prije svega da predstavimo Tuzlu u najboljem svijetlu, obzirom da u posljednjih 20 godina je snimljen samo jedan dugometražni film. Obzirom da sam išao u osnovnu muzičku školu, jednom vrijeme sam bio član Pozorišta mladih, zaključio sam da su sve te aktivnosti i praksa bile temelj za ovo što danas činimo.

Produkcija i produkcijska kuća, šta poručuješ ljudima koji tek planiraju da se okušaju u tom vidu posla, šta treba da rade i šta bi bilo pametno da izbjegnu?

Poručujem im da vjeruju u sebe, da ostanu istrajni i da rade na sebi. U  našoj zemlji i u Tuzli ima mnogo talenata glumački gledano, najpoznatiji glumci dolaze iz Tuzle Emir Hadžihafizbegović, Nermin Omić itd. Trebamo biti ponosni na svoje Tuzlake i trebamo im dati više medijskog prostora i priliku, zbog toga smo i pokrenuli produkciju dugometražnog akcionog filma ‘’Crvene ruže ulice’’. Naš cilj je da svi učesnici budu iz Tuzle, jer svi imamo dovoljno hrabrosti i želje.  Ako je naš narod željan domaćih proizvoda, zašto onda da ne ponudimo. Mi očekujemo premijeru filma u septembru, već su pokazale interesovanje evropski distributeri. Distributer Južnog Vetra je zainteresovan da taj film prikaže u svim kinima širom Evrope.

Šta nam uskoro dolazi iz Filmark produkcije?

Mi smo dogovorili distribuciju filmova u Evropi, radimo na emisiji koja ima za cilj da prati poznate ličnosti na estradi. Nedavno smo ostvarili saradnju sa grupom Amadeus, u septembru treba krenuti snimanje za pjesmu koja je poznata kod starije publike, zove se ‘’Samo draga dođi kući”. Uskoro izlazi spot za našeg Tuzlaka Armina Jusufovića, on je finalista u takmičenju Zvezde Granda. Mi smo na više polja kako na filmskim, tako i na muzičkim i imamo želju da omogućimo sve uslove za uspjeh mladih umjetnika. Nastojati ćemo da uvijek idemo korak ispred drugih, da prevaziđemo sami sebe, postavimo standarde koje je teško dosegnuti i naravno da predstavimo našu Tuzlu u najboljem mogućem svijetlu.

Ilijas Jahić je kandidat za BIGBANG priznanje #HEROJIGENERACIJE iz kategorije umjetnost i kultura.

Za Ilijasa možete glasati klikom OVDJE.

 

 



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button