Festival Savremene ŽeneIstaknutoU fokusu
U fokusu

Temom “Male tajne velikih influencerki” započeo današnji program Festivala savremene žene










Treći dan šestog po redu Festivala savremene žene započeo je u Narodnom pozorištu tuzla temom “Male tajne velikih influencerki.”

Jovana Filipović, srbijanska influenserka, u svom je obraćanju prisutnima u Narodnom pozorištu i online putem istakla da je od svoga početka imala prednost jer je bila upoznata sa video-sadržajem i da je to izdvojilo. Pravim sadržajem bez ikakve lične promocije je uspjela da je prati veliki broj ljudi. Kako je istakla, njen sadržaj je imao korisnu notu i to joj je od velikog značaja. Nama je potrebno da imamo sadržaj koji će ljudi usvojiti kao prirodan.

Keynote: (od)Ustajanje (ni)je opcija! publici je predstavila Maja Memić, marketing menadžerica Fk Željezničar, freelance marketing konsultantica i blogerka. On je, između ostalog, istakla da se ona kroz život, od malih nogu, borila sa mnogim bolestima i da se nikada nije predavala. Ništa se ne dobija suzama, nego je važno da se hrabro prođe kroz sav problem. U životu je, kako je navela, najvažnije ispunjavati vlastita očekivanja.

Keynote: Zašto filantropija? bio je naredni sadržaj koji je predstavila Hana Hadžiavdagić, influenserka i marketing menadžerica. Istakla je da svako dijete zaslužuje da ga država liječi i da je dosta da građani sve plaćaju državi. Bitno je ono što radite i čime se bavite, kako mijenjate svijet svojim radom. Na kraju je naglasila da želi da ljudi vjeruju u sebe i da izađu iz svoje komfor zone.

Keynote: Lokalni brend i svjetsko tržište tema je o kojoj je govorila Martina Fajarudin, independent creative, Kingdom of Sweden. Tokom svoga obraćanja naglasila je da svako mora biti upoznat sa vlastitim vrijednostima i razumijevati svako mišljenje. Malim koracima se dolazi do zacrtanih ciljeva.

Fireside chat: Digitalni nomad danas bila je naredna tema o kojoj su govorili Maja Salkić Kovačević, arhitektica i suvlasnica CAD-ing, BiH Zerina Zinger Islamović, vlasnica Zinger Studio d.o.o, BiH i moderator: Mirza Mustafagić, vlasnik agencije za digitani marketing, pravnik i influencer, BiH.  Tokom svog obraćanja prisutnima su, između ostalog, istakli da se sa svakog mjesta u svijetu može raditi za bilo koje mjesto. Kako je istakla Maja, arhitektura je dosta slobodan posao i pruža mnogo zadovoljstva uposlenicima.

Keynote: Muzika za sve! koji je predstavila Andrea Nikolić, violinistica/violistica/dirigentica, osnivačica, direktorica VaClaF, WISE i CRO-ArT festivala, Republika Austrija bio je posljednji sadržaj prije pauze na trećem danu Festivala savremene žene. Ona je istakla da je klasična muzika jezik koji univerzalno komunicira i da je kvaliteta muzike ono što mijenja pristup i shvatanje ljudi. Vareš, iako mala sredina, od velikog je značaja za muzičko stvaralaštvo Bosne i Hercegovine.

 

Ovogodišnji Festival savremene žene ne bi bilo moguće realizovati bez podrške sponzora koji su prepoznali važnost ovakvog događaja za čitavu Bosnu i Hercegovinu. Sponzori Festivala su društveno odgovorne kompanije koje razumiju važnost uključivanja žena u sve društvene procese kao i značaj prilike da upravo one motivišu svojim uspjesima buduće generacije.



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button