Festival Savremene ŽeneSuper Žene

Super žena – Alma Hukić: Navike rada, učenja, ali i optimizma










“Super djevojčice i djevojke budućnosti, uz osmijeh koji krasi dušu, upornost i snagu, nema nesavladivih prepreka.”

Predstavljamo vam Super ženu Almu Hukić, voditeljicu marketinga u nevladinoj organizaciji World Vision u Bosni i Hercegovini. Sa svojim impresivnim dvadesetčetverogodišnjim radnim iskustvom, Alma je ostvarila uspjehe u različitim sektorima i pokazala se kao prava super žena!

Nakon završenog Ekonomskog fakulteta, započela je svoju karijeru u sektoru računovodstva u tuzlanskoj Pivari. Međutim, njen put se preokrenuo kada je tadašnji direktor prepoznao potrebu za marketing službom i pozvao Almu da preuzme tu ulogu. Taj poziv i energija potaknula je Almu da zaroni u svijet marketinga i započne predivno dvadesetčetverogodišnje profesionalno putovanje.

Da li ste oduvijek znali da ćete se baviti poslom kojim se danas bavite?

Apsolutno ne, ali kada pogledam unazad, prije više od 20 godina, sve se tako savršeno uklopilo i nanizalo, u skladu sa izrekom- “Život piše lijepe priče”. Nakon zavšenog Ekonomskog fakulteta, počinjem raditi u našoj tuzlanskoj Pivari, u sektoru računovodstva. Presretna, jer uvijek sam voljela matematiku, analize i brojeve, jer brojevi jasno pokazuju stanje svake oblasti, bolje od bilo koje riječi i opisa.  Međutim, nakon nekoliko mjeseci, tadašnji direktor Milan,  vizionar, pravi lider i čovjek koji je iz svakog radnika izvlačio samo najbolje, dolazi jedan dan i kaže: „Alma, treba nam marketing služba, čim prije“.

Pokretačka energija koju sam tada osjetila na riječi “treba nam pomoć”, kada sam doslovno „skočila sa radne stolice“, utjecala je na današnji izbor posla. Uglavnom, tako je započelo jedno predivno profesionalno dvadesetčetverogodišnje radno iskustvo, započeto najprije u tadašnjem Komercijalnom sektoru uz vrsne profesionalce, koje je nadograđivano dalje u marketing službi  na poziciji rukovodioca marketinga u Pivari, a nakon togaa nakon toga nastavljeno u grafičkoj industriji, kroz poziciju direktorice prodaje u CPA.

Nakon realnog sektora, uplovila sam u vode nevladinog sektora, što nam dokazuje činjenicu da je marketing dinamična i sveobuhvatna profesija koja pruža mnoštvo mogućnosti. Uskoro se bliži šest punih godina koliko sam uposlenica nevladine organizacije “World Vision u BiH”, a sva dosadašnja radna iskustva, isplela su bogat portofolio iskustava radeći i gradeći ih sa divnim ljudima u svakoj kompaniji u kojoj sam radila, na koje sam mnogo ponosna.

Šta je najizazovnije u vezi Vašeg posla?

S obzirom da vodim razne društveno-odgovorne projekte s ciljem podrške ranjivoj djeci u našoj državi, usmjerene prema društveno-odgovorne kompanijama, institucijama i građanim, svakodnevni izazov jeste akvizirati dovoljan iznos sredstva da se podmire sve potrebe, kako bi smanjili izazove s kojima se suočavaju djeca u raznim stanjima potrebe. Potrebe su ogromne – zvanični podaci pokazuju da se svako šesto dijete u BiH nalazi na evidencijama Centara za socijalni rad i svakodnevni izazovi jesu kako što veći broj ranjive djece uključiti u naše dugoročne ili srednjoročne programe podrške

Kako je World Vision BiH, organizacija koja blizu 30 godina radi isključivo sa ranjivom djecom i njihovim porodicama, želja nam je da informišemo i potaknemo što veći broj potencijalnih donatora da nam se priključe, kako bi zajednički, sinergijski, udvostručili cjelokupno dobro koje čine kompanije i građani, zajedno sa World Vision BiH.

Šta je najljepše?

Najljepši osjećaj jeste kada dijete sazna da će su uključiti u neki od naših društveno-odgovornih projektata.  Taj osjećaj je neprocjenjiv, izmamiti osmijeh na dječije lice, koje kada se jednom uključi u neki od naših programa, uz pomoć naših kompanija i građana, počinjemo graditi dječije potencijale.

Naši projekti imaju za cilj da osiguraju ranjivoj djeci sretnije djetinjstvo i ostvarivanje što više svojih snova (često je dječiji san ne otići gladan u krevet), jer su  ranjiva djeca u BiH lišena kvalitetnog života i dostojanstvenog odrastanja. Ponosni smo na ogromnu podršku koju smo osigurali djeci u prethodnim godinama, ali zajednička podrška i volja da se tako nešto osigura je danas potrebna više nego ikada.

I ovim putem pozivam naše kompanije, institucije, građanke i građane da se priključe humanitarnim aktivnostima World Vision BIH, kako bi  kroz ciljanu, direktnu i prilagođenu podršku osigurali ranjivoj djeci dostojanstvenije djetinjstvo i i pomogli im da ostvare svoj puni potencijal i snove.

Koje su pozitivne stvari koje ste usvojili već kao mlada osoba, a koje su Vam pomogle da danas budete tako uspješni u Vašem poslu?

Volim postavljati ciljeve, planirati, a svi marketeri znaju izreku – “Planovi nisu ništa, planiranje je sve”! Kada nešto isplaniram, nema odustajanja i danas u svakodnevnom radu sa kolegama, kada se dogovorimo, nema povratka nazad. Volim raditi, nikad nisam uzaludno trošila vrijeme i kao mlada osoba sam usvojila radne navike, navike učenja ali i optimizma.

Ko je žena koja Vas inspiriše i zašto?

Moja majka, kažem joj uvijek, ti si najvrijednija osoba koju znam u svom životu. Uz sve osobine koje nju krase, učila je mene i brata, istinskim vrijednostima i ljepotama u životu, a što danas želim prenijeti na svoja dva dječaka. Pored moje mame, tu je plejada divnih, radišnih i snažnih žena: snaha, rodice,  tetke, te kolegice uz koje svakodnevno učim i nadograđujem svoje znanje. Naše bosanske nene zauzimaju posebno mjesto u životu svake žene, a moja rahmetli nena je ostavila trajan i snažan pečat u odrastanju i uveliko doprinijela da svi mi, njene unuke i unuci imamo sretno djetinjstvo.

Zatim, inspiracija su mi i moje divne drugarice – izuzetno sam ponosna na svaku od njih. I generalno naš grad, Tuzla može biti ponosna na sve naše žene, koje kombinujući profesionalnu karijeru i privatni život, uspjevaju da predanim radom, dajući najbolje od sebe utkaju sebe maksimalno u svaki posao koji rade, kreirajući tako bolje i sretnije okruženje.

Šta biste poručili svim djevojčicama koje sanjaju snove o tome šta će biti kada porastu ali u sebi nose i strah da u ovoj sredini nije moguće iste i ostvariti?

Super pitanje i hvala Vam na tome. Mi u World Vision-u potičemo svu djecu, naročito djevojčice da imaju snove za budućnost. Da teže ka svom definisanom cilju, unapređenju svojih talenata ali i aktivno pomažemo na tome da ga ostvare. Vrlo često djevojčicama sa kojima mi radimo za to treba mala pomoć, jer na žalost nemaju svi jednake startne pozicije niti imaju neophodne resurse za ostvarenje svojih snova e ispoljavanja talenata.

Međutim, strah je emocija koja nas najviše sprečava da maksimalno iskoristimo svoje sposobnosti. “Strah nam koči pamet i vezuje ruke” (I. Andrić). Stoga, super djevojčice i djevojke budućnosti, uz osmijeh koji krasi dušu, upornost i snagu, nema nesavladivih prepreka. Sa svakim novim prevladanim izazovom samo ste još jače!

Neka vedrina i inspiracija kojom zrači naša Super žena Alma Hukić, zauvijek osvjetljava put svim ženama, podsjećajući nas da snaga, hrabrost i neumorni rad, zaista mogu ostvariti čuda. Neka njena priča bude vjetar u leđa svim djevojkama i ženama da koračaju ka ostvarenju svojih ciljeva i uplove u nove životne avanture!




Možda će Vas zanimati i:

Back to top button