SvijetZanimljivosti i zabava

S 18 ga je majka izbacila iz kuće, a danas ga na YouTubeu prati 112 milijuna ljudi













Jimmy Donaldson, poznatiji kao MrBeast, najpraćeniji je youtuber današnjice sa 112 miliona pratitelja na toj platformi, čime je prestigao Felixa Kjellberga, poznatijeg kao PewDiePie, koji ima milion pratitelja manje.

Bilo je samo pitanje vremena kad će Donaldson nadmašiti Kjellberga, koji već neko vrijeme razmišlja o odlasku u penziju te se nedavno sa suprugom Marziom preselio u Japan i počeo živjeti potpuno drugi život. Na platformi sada objavljuje videe na kojima pokazuje ljepote novog prebivališta koje istražuje sa svoja dva mopsa.

S druge strane, MrBeast trudi se svim silama nadmašiti sam sebe svakim novim videom, a njegove objave broje nekoliko stotina milijuna pregleda. “Proveo sam 50 dana živ zakopan”, “Zadnji koji napusti krug osvaja 500.000 dolara”, “Squid Game u stvarnom životu”, samo su neke od iznimno popularnih objava ovog 24-godišnjaka.

Ko je zapravo MrBeast? Rođen je 7. svibnja 1998., djetinjstvo je proveo u Sjevernoj Karolini, gdje je završio privatnu kršćansku srednju školu. Prvi video na YouTubeu objavio je sa samo 13 godina, u februaru 2012. Prvih nekoliko godina pokušavao je pobijediti algoritam te platforme kako bi prikupio što više pretplatnika i pregleda, no to mu nije baš uspijevalo.

Imao je nekoliko faza. Prvo je igrao popularnu videoigru Minecraft, pa nakon toga Call of Duty, pa je pokušavao procjenjivati bogatstva drugih youtubera i komentirati dramatične situacije u kojima su se našli drugi kreatori. Tada se rijetko pojavljivao pred kamerom. Neke je preglede uspio skupiti rugajući se 2016. drugim kreatorima te je tada imao već oko 30.000 pretplatnika.

U to vrijeme upisao je i koledž, ali izdržao je samo dva tjedna pa se ispisao rekavši svojoj majci: “Radije bih bio siromašan nego radio bilo što drugo osim na YouTubeu.” Majka zbog toga nije bila presretna pa ga je natjerala da s 18 godina napusti roditeljski dom i počne živjeti samostalno. Prvi viralni video snimio je 2017. i u njemu pokazao kako broji do 100.000, za što su mu, rekao je, trebala 44 sata.

Kazao je da je shvatio da to funkcionira, bio je očajan što nije imao novca, a kada su mu se predviđanja potvrdila, znao je što treba raditi na platformi. Tako je 10 sati gledao spot kreatora Jakea Paula It's Everyday Bro i vrtio fidget spinner 24 sata, čime je došao do prvog miliona pratitelja.

Dijeli samo sitnice iz privatnog života

Sada ima nekoliko vrsta videa za koje zna da će postati viralni. A to uključuje izazove kao što je zadnja-osoba-koja-ode ili pak daje velike iznose novca vozačima Ubera ili konobaricama, a jednom je otvorio i prodavaonicu automobila i potom sve aute podijelio besplatno. Kako mu je kanal rastao, uspio je zaposliti svoje prijatelje iz djetinjstva koji mu pomažu, a svi oni postali su popularni zbog pojavljivanja u videima.

S obožavateljima, za razliku od drugih popularnih kreatora, dijeli samo sitnice iz privatnog života. Otkrio je da boluje od Chronove bolesti te da je trenutačno u vezi s Theom Booysen. Mediji su o njemu pisali i kada je otvorio restoran koji je plaćao ljudima da u njemu jedu, a nakon toga i franšizu MrBeast Burger u više gradova diljem Amerike.

https://www.instagram.com/p/CkdnQOAucBE/?utm_source=ig_embed&ig_rid=053a61b4-76f4-4de2-9ec4-2e0b7d6e4be1

No, nije se sve dogodilo bez kontroverzi jer čak 11 njegovih zaposlenika izjasnilo se za New York Times da je bilo ekstremno teško raditi za njega. To mu nije spriječilo uzlaznu putanju jer kaže da je perfekcionist koji nema problema s potpunim odbacivanjem videa na koji je potrošio čak i nekoliko stotina tisuća dolara i više od nekoliko mjeseci rada.



Izvor
Index.hr

Možda će Vas zanimati i:

Back to top button