Big Bang #HerojiGeneracijeIstaknutoKameleon projekti

Big Bang 2024: Adisa Mujčinović poduzetnica koja spaja tradiciju i održivi biznis

Big Bang




Radio Kameleon, kroz projekat BigBang Challenge, prepoznaje i nagrađuje uspješne mlade ljude koji svojim radom, posvećenošću i strašću mijenjaju svijet. Ovdje imate priliku da upoznate inspirativne kandidate i kandidatkinje, saznate njihove priče i podržite ih glasom. 

Adisa Mujčinović rođena je 8. oktobra 1998. godine u Maoči. Osnovnu i srednju školu završila je u Čeliću, a diplomirala je na Evropskom Univerzitetu u Brčkom, stekavši zvanje diplomiranog ekonomiste menadžmenta i preduzetništva. Diplomirala je u julu 2021. godine, odbranivši završni rad na temu „Tržište i tržišne institucije“.

Iako je nedavno stekla stručno zvanje, Adisa je svoje radno iskustvo gradila kroz aktivno učešće u nevladinom sektoru, posebno u projektima Centra za kulturu dijaloga. Od novembra 2021. godine obavljala je pripravnički rad u Opštini Čelić, u službi računovodstva, a nakon godinu dana, zaposlila se na istom radnom mestu.

Zahvaljujući globalizaciji i velikoj konkurenciji na tržištu, Adisa je prepoznala potrebu za stvaranjem vlastitih prilika za rad i usavršavanje. Motivisana istraživanjem tržišta, zaključila je da je teško pronaći zaposlenje kod drugih poslodavaca, pa se odlučila za pokretanje vlastitog biznisa, što joj pruža priliku za rad u struci, razvoj ličnih projekata i upravljanje radnim vremenom.

Posjeduje osobine poput pokretačkog duha, posvećenosti, odgovornosti, kreativnosti, radoznalosti, upornosti i organizovanosti, koje su je motivisale da se upusti u preduzetnički poduhvat.

Od januara 2023. godine, Adisa je u punom radnom vremenu počela raditi na razvoju svog poslovnog poduhvata „Edenia label“. Od 28. avgusta 2024. godine, ovaj poduhvat je zvanično postao „Tradicionalni obrt Edenia label“. Biznis se bazira na tradicionalnom načinu proizvodnje, sa naglaskom na ručno krojenje i šivenje artikala. Asortiman proizvoda uključuje satenske spavaćice, ogrtače, setove pidžama, jastučnice, kape za spavanje, te ukrase za kosu (gumice, trake i mašne). Svi proizvodi su isključivo za žene, a materijali koji se koriste uključuju luksuzne tkanine poput armanti satena, 100% svile i muslina.

Edenia label posluje po principu “spore mode”, koji se fokusira na kvalitet, odgovornost prema društvu, ekosistemu i radnoj snazi. Više od polovine asortimana proizvoda izrađeno je od biorazgradivih tkanina, koje se mogu reciklirati i nisu štetne za okoliš. U cilju smanjenja otpada, ostatci materijala koji nastaju prilikom krojenja ne se bacaju, već se koriste za izradu ukrasa za kosu, kao što su gumice i trake. Ovaj pristup omogućava snižavanje količine otpada i doprinosi održivosti poslovanja.

Adisa je takođe učesnica IMPAKT inkubatora poslovnih ideja, kroz koji razvija svoj poslovni poduhvat i doprinosi rastu preduzetničkog sektora.

Adisa Mujčinović je kandidatkinja  za priznanje BigBang Challenge Tuzlanskog kantona, u kategoriji Poduzetništvo i start up .



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button