Klijenti su srce svakog poslovanja, poruka je s poslovne konferencije u Tuzli, održane 30. septembra ove godine, koja je bila i posljednji B2B susret projekta „Pouzdanost 2023/24“ u organizaciji LRC BiH.
Posvećenost korisnicima je bila i središnja tema stručnog panela pod nazivom „Klijenti u fokusu: Strategije za izgradnju dugoročnih odnosa“ gdje je jedan od učesnika bio Alen Jogunčić, regionalni koordinator prodaje iz kompanije m:tel.
Jogunčić je istaknuo da se kompanija m:tel konstantno prilagođava promjenama na tržištu, osluškuje potrebe korisnika i uvažava ih jer je to jedan od sastavnih dijelova uspješnog poslovanja. Naglasio je da posvećenost korisnicima, kvalitetan tim, odgovorno poslovanje i usmjerenost ka promjenama, osiguravaju povjerenje korisnika i poslovnih partnera, što je uvjet za kvalitetnu suradnju.
Dugoročni odnosi s klijentima nisu samo o ponovnoj prodaji – radi se o stvaranju zajedničke vrijednosti, građenju povjerenja i stvaranju partnerstva koje traje, zaključak je finalne ovogodišnje LRC konferencije u Tuzli održane uz prijateljsku podršku kompanije m:tel.
LRC Business Intelligence System Sarajevo, najstarija je i najveća bonitetna kompanija u BiH, koja djeluje na principima i po uzoru modernih kompanija za podršku poslovanju širom svijeta, priopćio je m:tel.