Tuzlanski automobilista, Armin Mujkanović, sinoć je u Sarajevu preuzeo pehar za laskavu titulu BH Vozača godine 2022.
U izuzetno jakoj konkurenciji, Mujkanović je izabran kao najbolji vozač s teritorije BiH za osvojenu titulu u Prvenstvu Hrvatske, već u debitantskoj sezoni u tom šampionatu, ali i uspjehe na međuarodnoj sceni, koju je pokorio na trci na Avali kada je odnio pobjedu u elitnom rangu FIA CEZ šampionata na brdskim stazama. Mujkanović kaže kako je oduvijek sanjao o ovom priznanju, ali da se nije nadao da će ikada uspjeti doći do njega:
„Bio bih neiskren kada bih rekao da nisam nikada maštao o ovome, naročito kao dječak dok sam još vozio karting. Vremenom, prelazak u šampionat touring automobila je značajno povećao troškove i izazov pa je samim tim i šansa da ikada budem među nominovanima polako nestajala. Ipak, Bog me
pogledao ove godine i konačno sam imao sezonu bez većih problema koji me nisu uspjeli spriječiti da dođem do željene šampionske titule.“
Iza Mujkanovića je sezona iz snova u kojoj je ostvario nekoliko trijumfa, a svakako najdraži je došao na
kraju sezone na Avali. Njegov automobil ipak nije bio ni blizu konkurentan kao kod njegovih
konkurenata:
„Na samom početku sezone sam već imao dramu, na prvom tehničkom pregledu gdje su me skoro gurnuli u još jaču klasu. Ja vozim automobil grupe N, da kažem „čisti N“, što je dosta bliže serijskom automobilu nego trkačkom. Snaga mog automobila iznosi oko 200 KS, a moji konkurenti su imali i po
250. Imaju dosta lakše automobile, bolje kočnice, ovjes, mjenjače, a ja sam se veći dio sezone morao boriti sa serijskim! Ipak, volja je nadjačala mogućnosti pa smo uspjeli osvojiti titulu.“
Tuzlak priznaje da ne bi mogaoo uspjeti bez svesrdne podrške porodice i prijatelja, ali i sponzora koje je
veoma teško pronaći. Sezona je bila iscrpljujuća, kako fizički, tako i finansijski, a tek što su se sumirali
utisci od 2022., vrijeme je za pripreme za 2023. godinu:
„Vratio sam se fizičkim treninzima u teretani. Jednostavno, morate raditi i na tome. Dosta trka je u ljetnom periodu, na velikim temperaturama koje znaju ići i do +40, a mi sa kompletnom zaštitnom opremom, kacigom i bez ikakve izolacije u autu imamo sigurno i veće temperature u kabini. Bez adekvatnog treninga, ne možemo biti 100% spremni za sve izazove. Naravno, tu je i finansijski aspekt koji nekako i najviše mrzim jer je on zapravo i najvažniji i najutjecajniji. I dalje smo u potrazi za sponzorima, i dalje se borimo da nađemo sredstva, ali sam siguran da će nakon prošlogodišnjih uspjeha biti dosta lakše.“, optimistično je zaključio Mujkanović.