Mješavina Pepsi i mlijeka; ‘Pilk’ ili ‘prljavi gazirani sok’; već je godinama popularno piće na internetu, a nedavno je; nakon reklame u kojem ga pije Lindsay Lohan; postalo i prava TikTok senzacija.
I dok ga jedni veličaju, a drugima ideja o miješanju ova dva napitka uopće nije privlačna, hashtagovi #milkandpepsi, #lindsaylohan i #pilk samo su na TikToku prikupili nevjerojatnih 40 miliona pregleda.
U većini se videa na TikToku korisnici snimaju dok u čašu mlijeka ulijevaju gaziranu Pepsi, a trenutno je popularna i blagdanska reklama s Lohan u kojoj ona svoj ‘Pilk’ ispija ispred okićenog božićnog drvca.”Ako Lindsay Lohan to pije, pijem i ja!”, piše američka influencerica Brooke Barry.
@brookiebarry I don’t know how to feel #pepsiandmilk #milkandpepsi #lindsaylohan #pepsi #milk #fyp #pilk
Inače, napitak koji miješa mlijeko sa gaziranim sokom već je dugo popularan u Indiji i Pakistanu, a tamošnji ga stanovnici znaju kao “doodh sodu”, piše Insider. Neki su na društvenim mrežama također eksperimentirali s okusima i bojama ‘Pilka’ pa se online mogu pronači i ljubitelji ‘Filka’; Fante i mlijeka i sličnih mikseva.
“Mnogi su me gledali kao da sam luda”, piše korisnica koja je među prvima objavila video s ‘Pilkom’, no činjenica da je nešto ‘u trendu’ ipak za mnoge nije dovoljna da u tome zaista i uživaju.