Netflix je ove sedmice predstavio svoj jeftiniji plan pretplate s oglasima, ali nisu svi impresionirani količinom dostupnog sadržaja uključenog u paket.
Netflix Basic With Ads lansiran je u SAD-u 3. novembra u 9 ujutro po pacifičkom vremenu, po cijeni od 6.99 dolara mjesečno, a jeftinija opcija bit će dostupna u 12 zemalja: Australiji, Brazilu, Kanadi, Francuskoj, Njemačkoj, Italiji, Japanu, Koreji, Meksiku, Španjolskoj, UK-u i SAD-u. Iz tvrtke su ranije otkrili kako opcija podržana oglasima neće uključivati Netflixov potpuni katalog, već da će nedostajati od 5 do 10 posto sadržaja iz skupljih paketa.
“Ograničen broj filmova i TV emisija neće biti dostupan zbog ograničenja s licenciranjem, a mi ćemo raditi na smanjenju toga tijekom vremena. Ovisno o zemlji, oko 5 do 10 posto naslova neće biti dostupno na Netflix Basic With Ads”, rekao je novinarima glavni operativni direktor Netflixa Greg Peters.
Starting today, Netflix's new plan – Basic with ads – is available in the UK, starting at £4.99/month.
Does that mean the Netflix plan you already have is going to change? No, it won't change at all unless you choose this new plan. Visit https://t.co/HY5hnI904c for more details.
— Netflix UK & Ireland (@NetflixUK) November 3, 2022
Korisnici nezadovoljni
Nakon pokretanja pretplatničkog paketa Basic with Ads korisnici prijavljuju nestanak brojnih popularnih serija i filmova, poput The Sinner, Arrested Development, The Good Place, House of Cards, New Girl, Good Girls, The Magicians, Skyfall, 28 Days i Peaky Blinders.
“Onda nema smisla plaćati pretplatu podržanu oglasima”, “Stvarno volim plaćati mjesečnu naknadu za gledanje svih mojih omiljenih reklama bez onih dosadnih televizijskih emisija ili filmova koji prekidaju moje iskustvo gledanja”, “Što onda vrijedi ako ne mogu sve gledati”, samo su neki od komentara nezadovoljnih korisnika na društvenim mrežama.
Osim ograničenog kataloga, Netflixova jeftinija pretplata razlikuje se od standardne u još nekoliko stvari. Prilikom pokretanja oglasi će trajati 15 ili 30 sekundi (i 20 sekundi u Španjolskoj) te će se prikazivati prije i tijekom serija i filmova.
Netflixov plan s oglasima sadržavat će u prosjeku 4 do 5 minuta oglasa po satu, otprilike u skladu s brojem oglasa Peacocka i Disneyja+ s oglasima. Nova izdanja filmova uključivat će samo oglase prije prikazivanja kako bi se “očuvalo kinematografsko iskustvo”, rekao je Peters.