Svijet

Squid Game udvostručio gledanost Netflixa




Platforma za streaming Netflix udvostručila je broj pretplatnika u trećem tromjesečju zahvaljujući tv serijama s neengleskog govornog područja, među kojima se izdvajao južnokorejski hit “Squid Game”.

Američka kompanija privukla je u razdoblju od jula do septembra 4,4 miliona novih pretplatnika, dvostruko više nego u prethodna tri mjeseca, pokazalo je poslovno izvješće objavljeno u utorak.

Najgledanija je bila južnokorejska televizijska serija “Squid Game” koju su u prve četiri sedmice prikazivanja pogledala 142 miliona porodica, a popularnošću su se izdvajali i “Sex Education” i “Queen’s Gambit”.

Distopijska južnokorejska serija prati skupinu prezaduženih ljudi koji pristaju na smrtonosnu dječiju igru kako bi došli do novca i vratili dugove, prikovavši za ekrane gledaoce širom svijeta i svrgnuvši s trona popularnosti historijsku dramu Bridgerton.

Bloomberg procjenjuje da je “Squid Game” Netflixu donio nekih 900 miliona dolara, a snimanje je koštalo 21,4 miliona dolara, navodi BBC.

Veliki broj gledaoca privukla je i španjolska serija “La Casa de Papel” (Money Heist), koju je u prve četiri sedmice pogledalo 69 miliona gledaoca.

„Trenutno produciramo lokalne televizijske serije i filmove u približno 45 zemalja i izgradili smo duboke odnose s kreativnim zajednicama širom svijeta“, priopćio je Netflix u pismu ulagačima.

Talas novih pretplata donio je kompaniji 16,3-posto veći prihod u trećem tromjesečju, od 7,48 milijardi dolara.

Dobit joj je gotovo udvostručena i iznosila je 1,45 mlijardi dolara.

Netflix se tako oporavio od slabih rezultata na početku godine, koji su odražavali postupno slabljenje pandemijske potražnje za uslugama streaminga, a procjenjuje da će na kraju godine ponovo udvostručiti broj pretplatnika, na 8,5 miliona.

Uoči Božića planiraju privući nove korisnike novim sezonama serija The Witcher, Tiger King i Cobra Kai.

U septembru kupili su i kompaniju koja upravlja pravima na korištenje likova i narativnih linija iz djela Roalda Dahla, uključivši u svoju ponudu naslove “Charlie i tvornica čokolade i “Matilda”, podsjeća BBC.



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button