Svijet

Frizeri će nositi vizire, a radnike će dijeliti pregrade




Krizni štabovi u BiH najavili su u skorije vrijeme popuštanje mjera zabrana uvedenih zbog pandemije koronavirusa.

Nakon što je 13. marta proglašeno vanredno stanje u BiH, zatvoreni su ugostiteljski objekti, frizerski saloni, obrtničke radnje…

Mnogi poslodavci, ali i radnici i mušterije pitaju se kako će izgledati radna mjesta nakon pandemije. Kako su nadležni potvrdili, sasvim je sigurno, drugačije nego ranije.

Nema rukovanja

Rukovanja su do daljnjeg zabranjena, a morat će se nositi zaštitna maska i rukavice. Dezinfekciona sredstva na ulazima u prodavnice danas su postala „normalna stvar“, a, kako je rekao načelnik Federalnog štaba civilne zaštite Fahrudin Solak, morat će biti postavljena u sve objekte.

– Naprimjer, ako se otvore frizerski saloni, morat će se praviti pregrade između stolica, u jednoj prostoriji neće moći boraviti više od dvoje ljudi, poslije svakog šišanja sve će se, od stolice do makaza, morati dezinficirati… – pojasnio je Solak.

  • Morat će se praviti pregrade između stolica - Avaz, Dnevni avaz, avaz.ba

    Morat će se praviti pregrade između stolicaFOTO: ILUSTRACIJA

Preporučuje se da frizerski saloni više ne koriste peškire, nego jednokratne papirne ubruse. Mušterije, kao i zaposleni koristit će jednokratna odijela, rukavice i maske. Osim toga, frizeri će nositi vizire.

Što se tiče kompanija u kojima boravi više ljudi, neće se smjeti dijeliti kompjuter ili telefon, ukoliko je manji prostor, između računara preporučuje se postavljanje pregrada.

Rad kafića

Supermarketi već ograničavaju broj ljudi koji mogu ući istovremeno, postavljaju plastične barijere između kupaca i prodavača te zahtijevaju poštivanje razmaka, pa bi se to moglo očekivati i u kafićima.

Poslodavci bi mogli poticati rad od kuće ili organizirati da radnici dolaze u različita radna vremena ili u različite dane te smanjiti broj sastanaka.

Na radnim mjestima će se i dalje zahtijevati redovno i detaljno pranje ruku.

Izvor: Avaz.ba

Možda će Vas zanimati i:

Back to top button