Linda Malis Yore nije tipična influenserka , ali sa žarko crvenim karminom i rozim pramenom u platinasto plavoj kosi, nije baš ni tipična 67-godišnjakinja.
Linda kaže da je putovala cijeli život. Svoje roditelje opisuje kao ljude koji su radili više poslova kako bi svojoj djeci obezbjedili bolji život nego što su oni imali. Dio toga je bio da su insistirali na porodičnim odmorima svake godine kako bi djeca proširila vidike. Ona kaže da je taj način razmišljanja i života zaslužan za njen duh lutalice.
“Moj otac me je uvijek učio da u životu ne postoji druga prilika. I sama sam sebi obećala da ne želim da se kajem zbog stvari koje nisam uradila.”
Linda se udala 1988. godine i ostavila je posao medicinske sestre kako bi se posvetila svojim kćerkama. Budući da je njen suprug u to vrijeme bio samozaposlen, mogao je da radi sa bilo koje lokacije, i tako je i bilo.
Ona je odlučila da podučava djecu kod kuće, dok ne završe srednju škoilu pa su bili na šestomjesečnom putovanju kroz Kanadu i SAD. Vjerovala je da će putujući, njena djeca naučiti o toleranciji, istoriji i da će im se razviti želja za lutanjem i putovanjima. Za sebe kaže da je naučila kako se lako može živjeti sa manje stvari i da nam uopšte ne treba sve ono što mislimo da nam je potrebno.
Ovaj način života je zaustavljen 2014. godine , kada su se Linda i njen suprug razveli nakon 26 godina braka. Jedna od njenih kćerki je oduvijek znala da je stil života njene majke, sa ili bez muža, dovoljno jedinstven da je pretvori u pravu influenserku. Ali u početku Linda nije bila zainteresovana.
“Kćerka bi mi često rekla, mama ti si tako zanimljiva. Imaš veoma zanimljiv stil života, i nema puno blogera putovanja koji su u penziji i tvojih godina, i zaista mislim da bi ti se svidjelo. Ja nisam bila zainteresovana, jer nisam znala mnogo o tome.”
Međutim, za Božić 2017. godine, djeca su joj poklonila već napravljenu web stranicu i naloge na svim društvenim mrežama, dajući joj tako podstrek da osnuje blog “Linda on the run”. Kada je počela da piše za blog imala je 65 godina i kaže da joj je najveći problem predstavljala tehnologija, jer je morala da uči sve ispočetka. Takođe kaže da se u početku mučila sa fotografijama, a što se tiče pratilaca na mrežama kaže da je veoma brzo shvatila da za to treba samo posvećenost i upornost.
Trud se isplatio, i Lindu sada prati preko 53.000 ljudi na društvenim mrežama, a radila je sa poznatim markama kao što su Ray Ban i luksuzni hotel Waldorf Astoria. “Predstavljanje marke koju želim da predstavim je velika odgovornost i pristupam joj veoma ozbiljno, mislim da ljudi ne razumiju koliko je truda potrebno da bi neko postao uspješan influenser.”
Linda obožava putovanja i kaže da su njen život, te da zaista uživa, ali takođe želi da inspiriše sve one koji prate njene avanture na društvenim mrežama.
“Čast mi je i veliko zadovoljstvo što mi se pružila mogućnost da budem influeserka i što ljudi zaista uvažavaju moje mišljenje. Pokušavam da ih naučim stvarima kojima me je naučio moj otac – da je život kratak i da treba da uživamo u trenutku. Ne čekajte da odete u penziju. Ne čekajte bolji dan. Ne čekajte ništa – uživajte u trenutku. Život nije proba, i nema druge prilike.”
Izvor: insider.com