Biznis

INTERVJU Zlatko Berbić: Kupovinom domaćih proizvoda osiguravamo sebi kvalitetniji život







Nakon šest mjeseci aktivnog rada i djelovanja, završen je prvi krug velike kampanje “Budi ponosan-Prepoznaj domaće-Made in BiH”, pokrenute od strane marketinške agencije Colloseum iz Tuzle i Vlade TK.

Prema riječima direktora Colloseuma, Zlatka Berbića, kampanja je trebala da vrati optimizam, te je bilo bitno da se pokaže da u BiH postoje vrlo ozbiljne kompanije i poduzetnici koji stvaraju proizvode konkurentne evropskim proizvodima.

Možda će Vas zanimati i:

“Ispunjeni su svi ciljevi ove kampanje. Svi učesnici su itekako povoljno reagovali na ovu cijelu priču, jer ovo nije bila komercijalna kampanja. Ona je bila nekomercijalne prirode, gdje smo odlučili da ‘zakotrljamo’ nešto prema boljem vremenu. Mi sami, kao građani, moramo biti svjesni da, isključivo kupovinom domaćih proizvoda, činimo dobro ne samo toj kompaniji, nego i sami sebi”, kaže Berbić za Kameleon te ističe kako BiH iz inostranstva uvozi 7 milijardi maraka robe, što smatra velikim problemom.

“Matematika je jasna. Kada bi svako od nas, samo 100 KM mjesečno više dodao u nabavci domaćih proizvoda, to bi promijenilo cijeli jedan ciklus koji je za sada negativan. Ovdje imamo vrhunski proizvod, međutim, ne promišljajući sa naše strane prilikom nabavke tih roba, mi ustvari radimo sami protiv sebe”, dodao je Berbić.

U prvom krugu kampanje učestvovalo je 50-tak kompanija, kojima su jučer na Sajmu “Grapos-Expo 2016” u Gračanici podijeljeni certifikati. Iz tih kompanija su istakli kako se u vazduhu osjeti dolazak boljeg vremena i da ljudi već reaguju. Zlatko Berbić najavio je i skori početak drugog kruga kampanje.

“Zamišljeno je da pomognemo tim proizvođačima da se njihova roba proizvodi, ali i da im pomognemo da se njihova roba bolje prodaje. Cilj je unaprijeđenje prodaje i testiranje robe tako što ćemo raditi puno karavana na kojima će građani moći probati proizvod, testirati ga i razgovarati o njemu. Radićemo online kampanje jer su praktične i drugačije od klasičnih”, kazao je Berbić, te je pozvao sve male i velike proizvođače sa područja TK da zajedno sa njima prezentiraju javnosti te proizvode, koji će svima kao društvu donijeti kvalitetniji život.

RAZGOVARAO: Vedran Jahić



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button