Biznis

Koristan seminar agencije Apriori: “Content marketing – Kako poboljšati imidž javnih institucija”










Content marketing preko društvenih mreža je snažan alat za ciljano korištenje pri komunikaciji javnoga sektora (državnih institucija i javnih firmi) sa ciljanim skupinama građana, primjerice sa mladima. Mogućnosti za komunikaciju je bezbroj, a trend u svijetu pokazuje da je sve više vladinih institucija prisutno na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Google+.

Mogućnosti i prilike prisustva javnih institucija na društvenim mrežama su:

Možda će Vas zanimati i:

– Poboljšati komunikaciju u javnom sektoru;

– Privući i uključiti ulagače u donošenje odluka;

– Efikasno upravljati krizom i hitnim situacijama;

– Doprijeti do obrazovanih mladih ljudi, marginaliziranih i osjetljivih skupina stanovništva;

– Poboljšati komunikaciju i suradnju unutar javnog sektora;

– Poboljšati pružanja javnih usluga i imidž javnih institucija;

Javne institucije za informiranje javnosti moraju biti kreativne. Sa kvalitetno prezentiranim sadržajem imaju puno veću mogućnost objavljivanja vijesti u medijima i dopiranja do puno većeg broja građana. Danas se živi užurbano i ukoliko želite da Vaš sadržaj pročita veliki broj ljudi morate korisnicima sve “nacrtati”. Kvalitetnim sadržajem i prezentacijom informacija se mogu postići puno bolji rezultati.

Kako osmisliti i provesti content marketing kampanje saznajte na seminaru “Content marketing – Kako sadržajem privući kupca”, koji će se održati u utorak 08.03. u Mostaru, srijedu 09.03. u Sarajevu i četvrtak 10.03. u Banja Luci.

Predavač na seminaru je Ilija Brajković iz agencije Akcija koja se na tržištu probila upravo content marketingom. Program, prijava i detalji vezani uz seminar su na stranici organizatora www.apriori.ba.



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button