Zanimljivosti i zabava

Netflix uveo pretplatu s reklamama, korisnici nezadovoljni: “Ovo nema smisla plaćati”







Netflix je ove sedmice predstavio svoj jeftiniji plan pretplate s oglasima, ali nisu svi impresionirani količinom dostupnog sadržaja uključenog u paket.

Netflix Basic With Ads lansiran je u SAD-u 3. novembra u 9 ujutro po pacifičkom vremenu, po cijeni od 6.99 dolara mjesečno, a jeftinija opcija bit će dostupna u 12 zemalja: Australiji, Brazilu, Kanadi, Francuskoj, Njemačkoj, Italiji, Japanu, Koreji, Meksiku, Španjolskoj, UK-u i SAD-u. Iz tvrtke su ranije otkrili kako opcija podržana oglasima neće uključivati ​​Netflixov potpuni katalog, već da će nedostajati od 5 do 10 posto sadržaja iz skupljih paketa.

“Ograničen broj filmova i TV emisija neće biti dostupan zbog ograničenja s licenciranjem, a mi ćemo raditi na smanjenju toga tijekom vremena. Ovisno o zemlji, oko 5 do 10 posto naslova neće biti dostupno na Netflix Basic With Ads”, rekao je novinarima glavni operativni direktor Netflixa Greg Peters.

Korisnici nezadovoljni

Nakon pokretanja pretplatničkog paketa Basic with Ads korisnici prijavljuju nestanak brojnih popularnih serija i filmova, poput The Sinner, Arrested Development, The Good Place, House of Cards, New Girl, Good Girls, The Magicians, Skyfall, 28 Days i Peaky Blinders.



Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Možda će Vas zanimati i:

Back to top button