LifestyleZanimljivosti i zabava

Zbog čega biste češće trebali jesti gljive







Gljive su bogate vitaminom D, što je izuzetno korisno. Nedostatak ovog vitamina povezan je s umorom, narušenim zdravljem kostiju, smanjenom funkcijom imuniteta i povećanim rizikom od hroničnih bolesti, uključujući određene vrste raka”, rekla je nutricionistkinja Nicole Stefanow za magazin Eat This, Not That.

Istraživanje objavljeno u stručnom časopisu Food Science & Nutrition pokazalo je da redovnim konzumiranjem gljiva u organizam unosite dovoljnu količinu mikronutrijenata bez povećanja kalorija, masti ili natrijuma. Gljive su bogate selenom, nutrijentom koji ima antioksidativna svojstva koja pomažu u smanjenju bilo kakve vrste upale.

A guide to poisonous and edible mushrooms | lovethegarden

One također dobro utječu na funkcionisanje crijeva, odnosno probavnog sistema.

“Mnoga istraživanja su pokazala da gljive djeluju kao probiotici. Ne samo da poboljšavaju probavu, već mogu biti korisne i za ljude koji imaju dijabetes. Naime, gljive imaju sposobnost promjene određenih crijevnih bakterija i tako oslobađaju inzulin iz beta-ćelija gušterače”, dodala je.

Ljudi koji jedu pečurke imaju manje šanse da će patiti od depresije. Istraživači to pripisuju mnogim bioaktivnim spojevima u gljivama, uključujući vitamin B12 i antioksidanse.

Mushroom mania: it's fungi season in Alberta | CBC News

“Gljive se zbog svojih ljekovitih svojstava koriste u medicini više od 2.000 godina. One sadrže jedinjenja koja pokreću imunološki odgovor na više nivoa – slično grupi vojnika koji se istovremeno nekoliko bore u sedam bitaka. Gljive su poznate po svom širokom spektru bioaktivnih sastojaka, prije svega po beta-glukanima koji jačaju imunitet”, zaključila je.



Izvor
klix.ba

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Možda će Vas zanimati i:

Back to top button