Lifestyle

Hrana koja ljeti može pomoći pri mršavljenju

Za neke namirnice, koje su odlične za mršavljenje, sezona je taman ljeti.

Iako nam je mnogima najpraktičnije na plaži pojesti nešto brzinski često se radi o nezdravim i prženim stvarima. Njih je idealno zamijeniti voćem i povrćem čija sezona je baš sada.

Trešnje

Trešnje su prepune antioksidansa resveratrola, za koji istraživanja pokazuju da ubrzava metabolizam i pomaže pri sagorijevanju kalorija. Također sprječava debljanje i demineralizaciju kosti.

Portabello gljive

Mnogi umjesto peciva za burgere koriste upravo ove velike glive. One imaju jako malo masti, a super se slažu sa zdravim namirnicama poput maslinovog ulja i češnjaka. Istraživanja su pokazala da ove gljive pomažu pri stabilizaciji razine šećera u krvi te da minimiziraju skokove razine inzulina.

Krastavci

Krastavci imaju malo kalorija, puni su antioksidansa i mogu smaniti rizik od visokog pritiska. Osim toga, prepuni su vode što je dobro za hidrataciju organizma.

Grejp

Grejp je odličan izbor za zasitan i zdrav doručak. Bogat je vitaminom C, koji ojačava imunitet, stabilizira razinu inzulina čime smanjuje žudnju za slatkim, a jedno istraživanje pokazalo je i da su ljudi, koji su prije jela pili sok od grejpa, gubili više kilograma od onih koji su pili vodu.

Lubenica

Lubenicu čini više od 90% vode pa je odlična za rashlađivanje i hidrataciju. Osim toga, istraživanje je pokazalo da se miševima, koji su pili sok od lubenice, snizio holesterol, a smanjila se i količina plaka na njihovim arterijama. Također su više gubili na težini od miševa koji nisu pili sok od lubenice.

Kukuruz

Lako se sprema i zdrav je. U njemu se nalazi gotovo 2 grama vlakana, a dobar je izvor luteina i zeaksantina, kemikalija koje naučnici povezuju s nižim razinama propadanja mišića u starijoj dobi.

Gazpacho – hladna juha s povrćem

Ova zdjela juhe će vas rashladiti, ali i pomoći vam u mršavljenju. Ona sadrži puno paradajza, krastavce, češnjak i luk, sve sastojci koji ubrzavaju metabolizam. Tu je još i maslinovo ulje koje smanjuje rizik od srčanih bolesti i do 35%.

Guacamole

Popularni umak od avokada također je na ovoj listi. Avokado je bogat monozasićenim masnoćama, a u ovaj umak idu još i jalapeno papričice, sok od limete i luk. Sve te namirnice mogu pomoći pri mršavljenju.

Grčki jogurt

Grčki jogurt prepun je probiotika koji pomažu pri reguliranju probave i mršavljenju. Također je pun proteina. Dobra opcija je skyr koji ima još više proteina te je gušći, piše Eat This.

Izvor: Hr.n1info.com

Možda će Vas zanimati i:

Back to top button