Vijesti

Weekend Media Festival “zakoračio” u drugo desetljeće: Sve u znaku urbanog Pariza i Berlina










Krenule su pripreme za 11. Weekend Media Festival koji je zakoračio u svoje drugo desetljeće. Ove se godine najveći regionalni komunikacijski festival održava od 20. do 23. septembra, a svima dobro poznata lokacija, bivša tvornica duhana u Rovinju biće u znaku urbanog Pariza i Berlina.

Partneri ovogodišnjeg Weekend Media Festivala tako su Francuska i Njemačka, vodeće europske privredne sile, ali i prijestolnice multikulturalnosti, umjetnika, intelektualaca i inovatora.

Možda će Vas zanimati i:

“Pariz i Berlin uspjeli su iskoristiti svoje raznolikosti koje su ključni faktor njihove dinamičnosti i stalne obnove. Upravo nam je taj suživot naizgled nespojivih ideja poslužio kao inspiracija za ovogodišnji 11. Weekend Media Festival”, istakao je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.

Dio programa ovogodišnjeg Weekenda biće posvećen gostima iz Njemačke i Francuske koji će zajedničkim sudjelovanjem na Weekendu predstaviti ujedinjenost i isprepletenost Europe. Kroz predavanja i panele upoznat će nas s najboljim marketinškim, medijskim i poslovnim praksama svojih zemalja, a u popratnom programu provest će nas kroz suvremeni Berlin i Pariz.

Izložbom i muzikom zavirit ćemo u život modernog bon vivanta, pronaći pariški šarm u najsuvremenijim izumima i doznati kako u Berlinu koegzistiraju punkeri i poslovnjaci, zahrđali bicikli i luksuzni njemački automobili, cijenjeni slikari i grafiteri – i svi se osjećaju dobrodošlo.

“Berlin i Pariz su oduvijek poznati kao gradovi slobode za ljude čija osobnost i način razmišljanja izlaze iz društveno zadanih okvira. Upravo takve ljude, vizionare naše industrije, trudimo se okupljati na Weekendu. Zato nam je jako drago da su nam ove godine partneri države i gradovi koji potiču različitosti i kreativno razmišljanje. Sigurno ćemo imati što naučiti jedni od drugih”, kazao je Nikola Vrdoljak, direktor programa Weekend Media Festivala.

Pripreme za 11. Weekend Media Festival su u punom jeku. Early bird kotizacije već su u prodaji i do 1. maja mogu se kupiti po izuzetno povoljnoj cijeni od 1.200 kuna. Svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove u regiji predstavit će najvažnija digitalna nagrada, SoMo Borac.

Osim po konstruktivnim, a ponekad i provokativnim raspravama o trendovima u komunikacijskoj industriji, Weekend je poznat i po najboljim zabavima. I ove godine nas očekuje raznovrstan muzički program i druženja do dugo u noć.



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button