Sedam razloga zašto trebate jesti ananas

- Kategorija: Zdravlje

Ananas je prava mala bomba sa zdravim hranjivim tvarima koje nas štite od mnogih bolesti.

Puno mangana

Odličnog je okusa, sadrži veliku količinu vitamina A i C, vlakana, fosfora, mangana, kalija i kalcija, beta karotena i antioksidansa.

1. Zaštita od karcinoma i drugih bolesti – Ananas je bogat antioksidansima koji uništavaju slobodne radikale i sprečavaju oštećenje ćelija. To daje snažnu zaštitu protiv teških bolesti, uključujući aterosklerozu, bolesti srca, artritis, te razne vrste karcinoma.

2. Odličan kod upala i infekcija – Sadrži puno vitamina C i bromelina, enzimi razgrađuju proteine i pružaju snažnu zaštitu protiv bakterijskih infekcija. Jedite više ananas za ublažavanje simptoma prehlade i kašlja.

3. Jača kosti – Ovo nevjerovatno voće puno je mangana, važnog za strukturu kostiju i vezivnog tkiva. Šoljica soka od ananasa daje oko 73 posto preporučenog dnevnog unosa mangana.

Bolji vid

4. Štiti oči i vid – Ananas sadrži beta karoten, važan za oči. Jedite više ananasa za bolji i jasniji pogled.

5. Poboljšava probavu – Ananas sadrži bromelin, vitamin C i vlakna, koji su važni za pravilno funkcioniranje probavnog trakta.

Odličan za kožu

  • Veliki sadržaj vitamina C može ukloniti sve tamne mrlje i sivi ten

    Veliki sadržaj vitamina C može ukloniti sve tamne mrlje i sivi tenFOTO: ILUSTRACIJA

Jedite više ananasa ako patite od hipertenzije. Ovo voće je bogato kalijem i natrijem, elementima koji imaju sposobnost reguliranja krvnog pritiska.

Veliki sadržaj vitamina C može ukloniti sve tamne mrlje i sivi ten, pojačava proizvodnju kolagena, smanjuje crvenilo i čini kožu čvršćom i elastičnijom.

Malo kalorija

  • Pruža antioksidativnu zaštitu

    Pruža antioksidativnu zaštituFOTO: ILUSTRACIJA

Ananas je, poput većine voća, namirnica male kalorijske vrijednosti. Bogatog je okusa i iznimne nutritivne kvalitete. Pruža antioksidativnu zaštitu i pozitivno djeluje na krvožilni i probavni sistem.

Odlično se uklapa u šejkove i jogurte. Može se dodati u sve voćne i većinu salata od povrća kojima obogaćuje okus i povećava nutritivnu kvalitetu. Preporuka od tri posluživanja voća dnevno možda djeluje puno, ali uz malo mašte to je lako ostvarivo, a utjecaj na zdravlje je velik.

Facebook Comments