Kako se hidrirati ako ne volite piti vodu

- Kategorija: Zdravlje

Iako većina stručnjaka savjetuje da bi svaki čovjek trebao popiti čak osam čaša vode dnevno za zdravlje, postoje ljudi koji, jednostavno, nisu u stanju popiti toliku količinu vode. Možda vam zvuči čudno, ali veliki broj ljudi zaista ne voli piti običnu vodu i jedino je piju kada su žedni, a tokom dana im, jednostavno, ne padne na pamet, jer postoji mnogo ukusnijih opcija od vode.

Štetne kalorije

Začkoljica je u tome da većina pića koje pijemo ne bismo li utažili žeđ, a koja nisu voda, sadrže šećere i ostale ne baš zdrave sastojke, koji obično štete našem organizmu i na taj način unosimo nepotrebne štetne kalorije. Na svu sreću, postoji nekoliko načina da ostanete hidrirani.

Ako tokom dana jedete mnogo svježeg voća i povrća, onda se ne trebate previše brinuti zbog pijenja vode, jer vi na neki način jedete vodu. Jedno istraživanje otkrilo je da voće i povrće značajno mogu pospješiti hidrataciju organizma.

Da biste poboljšali hidrataciju bez obične vode, možete piti kiselu ili soda vodu. Najveći mit u vezi s gaziranom vodom je što se vjeruje da ona oduzima kalcij iz kostiju, a to nije tačno.

Napravite sami

Aromatizirana voda – ovdje ne mislimo na one flaširane vode raznih okusa nego na one koje ćete napraviti sami, jer to, zaista, nije teško. Sve što treba uraditi jeste da u bokal s vodom nasiječete svoje omiljeno voće, dodate malo mente ili bosiljka, promiješate i stavite u frižider preko noći.

Voćni sokovi

  • Slobodno se mogu okarakterizirati kao gazirani sokovi  - Avaz, Dnevni avaz, avaz.ba

Voćni sokovi, koji su, zaista, puni šećera, donose vam više štete nego koristi. Slobodno se mogu okarakterizirati kao gazirani sokovi bez mjehurića, jer nisu ništa zdraviji, čak i oni sokovi na kojima piše da nemaju dodanih šećera, sadrže određenu količinu fruktoze i ne sadrže vlakna pa bi ih trebalo zaobići.

Posljedice dehidracije

Dehidracija se javlja kada tijelo gubi više vode nego što se unosi u organizam, a često je popraćena poremećajima ravnoteže elektrolita – posebno neravnotežom natrija i kalija. Gubitak tjelesne vode, koji iznosi skoro 1 posto tjelesne težine, uobičajeno se nadoknađuje u roku od 24 sata. Žeđ nas stimulira na unos tekućine pa više pijemo, a istovremeno se smanjuje gubitak vode putem bubrega (smanjeno mokrenje). Ako su gubici veći od toga, mogu se pojaviti tjelesne ili kognitivne poteškoće te može doći i do narušavanja termoregulacije i kardiovaskularnih funkcija.

Kameleon i Zenski Banner1.fw

Facebook Comments