Tri namirnice za jačanje imuniteta koje uvijek treba imati kod kuće

- Kategorija: BH Zdravlje, Pandemija, Treniranje, Zdravlje

Volimo senzacije

Ruku na srce, volimo senzacije.

Ono što znamo nije nam zanimljivo. Nitko se tako ne obazire na podatak kako je gripa jedna od najčešćih virusnih infekcija i kako u svijetu svake godine od komplikacija povezanih s njom umre preko 250.000 ljudi.

Hoćemo li „pokupiti virus“ ovisi o mali milijun stvari. Neosporno značajnu ulogu u borbi protiv gripe igra imunitet. A njega pak osnažuje kvalitetna prehrana. I zato, ako svako malo kašljete i šmrcate, a prehrana vam nije baš „za pohvaliti se“, priznajte sebi da je vrijeme učiniti nešto po tom pitanju. I mali pomaci na bolje su uspjeh.

U vrijeme kada je važnije nego ikad jačati imunitet, donosimo vam savjet o tome koje četiri namirnice  čuvaju vaš organizam od virusa i bolest

Gripe je bilo i bit će je. Jest da je ova nešto ozbiljnija, no to nipošto ne znači da ćemo se razboljeti i umrijeti svi koji dođemo s njom u kontakt.

Jačanje imunološkog sustava bi nam uvijek trebao biti prioritet, a kada to postaje nešto neizbježno, tragamo za dodatnim načinima njegovog očuvanja. Osim zdravog načina života koji uključuje redovito kretanje i tjelovježbu, dovoljno sna i što je manje živciranja moguće, prehrana igra jednu od važnijih uloga. Osim zdrave i uravnotežene prehrane, postoje i četiri dobre namirnice koje će čuvati naš imunitet u svako doba dana.

1. Klementine

Njihove su prednosti jednake onima koje nude naranče, ali upakirane u manjim i slađim paketima. Pune su vitamina C za kojeg već znamo da je jedan od glavnih junaka za očuvanje imuniteta. Klementine su sjajan antioksidans koji pomaže u protjerivanju slobodnih radikala, a u vrijeme kada smo izloženi raznim virusima, i najmanja doza vitamina C je nevjerojatno korisna

2. Đumbir

Đumbir ste vjerojatno koristili u smirivanju želuca, ali on u sebi krije mnogo više prednosti. Među njima se osobito ističe sposobnost pomaganja organizmu u borbi protiv infekcija i ublažavanje bolova u zglobovima i mišićima – što je čest simptom mnogih bolesti i virusa. Napravite čaj ili sok od đumbira ili ga grickajte sirovog.

3. Bijeli luk

Osim što je svakodnevno uvršten u globalnu kuhinju, nalazi se na popisu namirnica koje podržavaju imunološku zaštitu. Ima veliku ulogu kod prevencije bolesti, a svakodnevnom konzumacijom pomaže organizmu u obrani od neželjenih promjena i bolesti. Alicin u Bijelom lulu uništava bakterije, a u spoju s đumbirom ili vitaminom C predstavlja pravu „imunološku bombu“.

4. Kurkuma

Kurkuma je začin koji se već stoljećima koristi u svrhu prevencije i liječenja različitih stanja i poremećaja. Kurkuma je dobar izvor vitamina C i magnezija, a odličan izvor dijetalnih vlakana, vitamina B6, željeza, kalija i mangana.

Kurkumu je vrlo lako uvrstiti u svakodnevnu prehranu. Možete ju dodati u juhe, salate, variva i različite napitke. Kurkumin, glavni aktivni sastojak kurkume, ima antibakterijska i antiseptička svojstva koja pomažu u prevenciji i liječenju infekcija.

 

Kurkuma ima odlična antioksidacijska svojstva i smanjuje štetu uzrokovanu slobodnim radikalima, a također sudjeluje i u prevenciji oskidacijskog oštećenja.
Znanstvenici su ustanovili da je kurkuma odlična za prevenciju i ublažavanje simptoma gripe i prehlade. Kurkuma može ubrzati oporavak i spriječiti nastanak komplikacija.

 

Kameleon i Zenski Banner1.fw

Facebook Comments