Savjeti za vježbanje čuvenog bodybuildera i glumca Arnolda Schwarzeneggera

- Kategorija: Borilački sportovi, Ostalo, Sport

Prošlo je više od tri desetljeća otkako je Arnold Schwarzenegger osvojio posljednju od svojih sedam titula Olympia 1980. godine, ali vježbe koje su mu pomogle da postane vjerovatno najveći bodybuilder-a i danas vrijede i sada.

Arnold Schwarzenegger danas je poznat kao društveni aktivista i biznismen, a također je bio i guverner Californije. Svoju slavu je stekao kao Hollywoodska zvijezda brojnih akcijskih filmova. Prije svega toga on je za sebe bio i ostao bodybuilder.

Od trenutka kada je 1969. migrirao iz Münchena u Južnu Kaliforniju, sve njegove prve vježbe koje su ga dovele do prvog odlaska u profesionalni bodybuilding 1975., donosimo vam u ovom članku. Trenirao bi po dva puta dnevno, gdje su mu se pridružili i njegovi najbliži prijatelji – ikone za bodybuilding poput Franca Columbua, Franka Zanea i Davea Drapera.

Vježbao je satima, naizgled beskrajan broj vježbi i setova. Bio je to sastavni dio treninga velikog obujma, stila vježbanja koji kritizira većina stručnjaka za treniranje kako ne dopušta adekvatan oporavak mišića. Ali postojala je metoda za Arnoldovo ludilo. Na sljedećim dijapozitivima vidjet ćete – tijelo po dio tijela – stvarne vježbe koje je austrijski Hrast obavljao dok je bio u jeku karijere, kada je bio neprikosnoveni kralj bodybuildinga.

Ukoliko neko zna tajne kako optimalno izgraditi tijelo, to je legendarni Arnold. Ako zaista želite maksimalizirati svoje vježbanje, pridržavajte se ovih smjernica za trening koje je sa svijetom podijelio Terminator.

Ne zaboravite svoj početak

“Započnite bilo koji ozbiljan režim treninga slikajući se s prednje, bočne i stražnje strane. Na ovaj način uvijek možete provjeriti kakav ste napredak postigli”, piše Schwarzenegger u svojoj knjizi “The Encyclopedia of Bodybuilding”.

Radite na snazi

Ukoliko ste oduvijek željeli velike, jake ruke, doći ćete u iskušenje da počnete ozbiljnije raditi na bicepsu i isključivo na bicepsu. Preskočite taj dio i usredotočite se na raznovrsne vježbe s više ponavljanja i savijanja u zglobovima kao što je podizanje tegova s klupe.

Više ponavljanja

“Bez obzira koliku težinu čovjek digne iz prvog puta, on i dalje koristi manje snage nego što bi koristio ako bi podizao manji teret s više ponavljanja”, savjetuje Schwarzenegger.

Dan za odmor je od presudnog značaja

Osigurajte najmanje jedan dan u sedmici u kojem nećete dizati tegove. Također, tog dana klonite se i svih drugih izazovnih aktivnosti, piše Men’s Health.

ARNOLDOVA LIČNA NATJECATELJSKA KARTA
Rođen: 30. jula 1947. u Grazu u Austriji
Visina:188 cm
Ruke: 55,88 cm
Grudi: 144,88 cm
Struk: 86,36 cm
Bedra: 71,12 cm
Kilaža izvan takmičarske sezone: oko 114 kg
Natjecateljska težina: 106 kg

ARNOLDOVI TRENINZI
Dani 1, 3, 5
Jutarnji trening – Prsa, leđa
Večernji trening – Noge, stomak

Dani 2, 4, 6
a.m .: Ramena, triceps, biceps
p.m .: Listovi, stomak

7. dan
Odmor

Facebook Comments