U fokusuVijesti
U fokusu

I dalje se procjenjuje situacija: Neizvjesni letovi kompanije Air Montenegro sa aerodroma u Tuzli

Nije gotova stvar










Tuzla je u IX. mjesecu izgubila bazu Wizz Aira. Naravno, kao i svako povlačenje Wizz Aira ovo su saznali kasno, tek par sedmica prije zatvaranja baze. I od tada Tuzla intenzivno radi na opcijama da nastavi letove iz Tuzle.

Sjetimo se da je i u V. mjesecu Tuzla izgubila letove Ryanaira. Ovog ljeta Tuzla je imala 48 letova, prošle zime imala je 34 leta, ove zime imat će samo 10 letova na 3 linije. Tuzla je došla do nekih 650-700.000 putnika godišnje, no sada će ih imati tek 170-180.000 godišnje.

Možda će Vas zanimati i:

I šta sada sa ogromnom infrastrukturom koja će biti prazna (eto dovršava se i 3. gate), šta sa ogromnom logistikom, šta sa puno previše zaposlenih ljudi, šta sa ogromnim troškovima režija.

Tuzla je jedva financijski preživljavala do sada, a kako će sada preživljavati sa tako malo letova i putnika, a visokim troškovima poslovanja, ostaje da vidimo.

Šta je Tuzla napravila da riješi problem

Odmah po ukidanju baze Wizz Aira Tuzla je krenula sa intenzivnim pregovorima sa dvije kompanije, sa Trade Airom i sa Air Montenegrom. Moguće je bilo da pregovora sa još nekim prijevoznicima, a što javnost ne zna, ali ova dva su pokazala interes.

Po odustanku Trade Aira Tuzla je krenula sa intenzivnim pregovaranjem sa Air Montenegrom. I izbacivala informacije da će Air Montenegro letjeti letove iz Tuzle, prema zadnjoj informaciji letjet će za Maastricht u Nizozemskoj i za Istanbul.

Direktor Air Montenegra Marko Anžur je rekao da za sada još ne zna hoće li letjeti dvije destinacije iz Tuzle (Maastricht i Istanbul) ili ne.

Naime, kompanije u ovom momentu procjenjuje situaciju. Anžur kaže da u ovim relacijama baziranje aviona nema smisla, dok su ferry letovi skupi i uzimaju resurse. Anžur kaže da razmatraju W-letove, no isto će se jako teško uklopiti u njihov trenutni raspored letova.

Anžur je za Zamaaero rekao da je ovdje još i negativan element loša meteo situacija u Tuzli, koja bi potom ugrozila tačnost prometa na drugim linijama. Ovo je jako bitan faktor.

U Podgorici  i Tivtu vrijeme zimi je blago i stoga kompanija ima redovne operacije, no kao što znamo u Tuzli nije tako, a aerodrom još nije poradio na infrastrukturalnim investicijama koje najavljuje godinama, te se dodatno kompliciraju i otkazuju operacije.

Kada bi se realiziralo 20 letova sedmično na 10 linija imalo bi smisla da Air Montenegro bazira avion u Tuzli. Tada bi taj avion letio isključivo iz Tuzle. No, to se sada neće desiti, a za 4, 6 ili 8 letova sigurno da nema nikakvog smisla bazirati avion. To je preskupo, te je nepraktično, za to treba jako malo posada, a što pak stvara operativni rizik (bolest, slobodni dani, operacije).

Iz kolumne Alena Šćurića zaključuje se da letovi Air Montenegra nisu baš toliko sigurni kako se prezentuje, te da se još uvijek procjenjuje situacija.

Oni se možda i dese, ali to, za sada, nikako nije gotova stvar kako se pokušava prezentirati.



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button