Trećeg dana Sajma “Grapos-Expo 2016” u Gračanici, na zajedničkoj ceremoniji završena je kampanja “Budi ponosan-Prepoznaj domaće”, pokrenuta od strane Vlade TK i agencije Colosseum iz Tuzle, dodjelom certifikata učesnicima i partnerima kampanje, te dodjelom sajamskih nagrada; bronzani, srebreni i zlatni Grapos.
Kampanja “Prepoznaj domaće-Budi ponosan-Made in BiH” je započela sa aktivnom promocijom 1. oktobra 2015. godine. Nakon nešto manje od šest mjeseci mi zaključujemo prvi krug kampanje “Prepoznaj domaće-Budi ponosan-Made in BiH”.
“U pripremnom dijelu kampanje mi smo zajedno sa premijerom Vladte TK, gosp. Begom Gutićem, te resornim ministrima napravili 15 sastanka u svim većim općinama u TK, na kojima su prisustvovali vlasnici, direktori, menadžeri ili rukovodstva više od 200 najuspješnijih proizvođačkih kompanija sa područja Tuzlanskog kantona”, rekao je Zlatko Berbić, direktor kampanje.
Dodjeli su prisustvovali i Ministar trgovine, turizma i saobraćaja Mirsad Gluhić i ministar razvoja i poduzetništva Nermin Hodžić.
Organizatori su ovu priliku iskoristili da najave i novi krug kampanje pod motom “Lako je prepoznati-Biram domaće”. Više o učesnicima kampanje možete pročitati na www.budiponosan.ba.
Sajamska nagrada Grapos dodijeljena je u 3 kategorije:
- Bronzani Grapos je dobilo Udruženje žena-Gračaničko keranje
- Srebreni Grapos dobila je kompanija Euro Mimf
- Zlatni Grapos dobio je štand Kovan Metalne industrije iz Gračanice.
Žiri je ocjenjivao prezentaciju, komunikacijuu i način na koji su iskoristili prisustvo na sajmu za unapređenje svog biznisa.
Kampanju je podržalo 50 domaćih kompanija i 20 medijskih kuća.