BiznisVijesti

Pucar: “Kupovanjem domaćeg i domaćih proizvoda, kupujemo svoje bolje sutra”




pucar

Nakon što je 2003. godine privatizirana, kompanija “Bimal” je za 12 godina na tržištu Bosne i Hercegovine kreirala premium robnu marku suncokretovog ulja “Bimal – sunce naše kuhinje”. Za ovo vrijeme kompanija je krenula u izvoznu ekspanziju, radi se na razvoju poljoprivrede i uzgoju uljarica na području naše zemlje i regije, čime je postala jedna od vodećih regionalnih proizvođača jestivih ulja koja je svoje proizvode uspjela učvrstiti i na tržištu Evropske unije.

Predstavljamo Vam Natašu Pucar, direktoricu korporativnih komunikacija BIMAL-a
Predstavite Vašu kompaniju.

„“Bimal“ iz Brčkog je jedini proizvođač jestivog ulja i svoje ulje plasira na tržište Bosne i Hercegovine od 2002. godine i isto tako 70% naših proizvoda izvozimo na inostrana tržišta. “

Gdje se nalazi Vaše poslovanje danas, a gdje biste voljeli da ono bude sutra

„Ako krenemo o našem poslovanju danas, onda moram krenuti sa prošlošću i početi sa onim što je „Bimal“ bio 2002. godine. Tada smo imali 49 uposlenika i prerada uljarica na nivou 26 hiljada tona sjemena. Danas je to 120 000 tona sjemena i 226 zaposlenika, odnosno, naš cilj je da taj kapacitet bude još veći u narednom periodu, da broj zaposlenika bude još veći, a da se zadržimo u nivou 70/30 u odnosu na inostrano tržište izvoza proizvoda.“

Možete li definisati Vašu strast prema poslu?

„Vrlo me motiviše uspjeh kako lični, tako i uspjeh cijelog tima sa kojim radim, a pod tim podrazumijevam ovaj tim koji radi u korporativnim komunikacijama, odnosno tim koji jeste i koji čini „Bimal“ kompaniju. Svi naši uspjesi su samomotivacija za mene da sebi ljestvicu podignem na višu razinu.“

Koja je formula Vašeg uspjeha?

„Red, rad i disciplina.“
Koje su to karakteristike dobrog menadžera?

„Biti dobar menadžer danas znači biti prije svega dobar čovjek, psiholog, vizionar i uz to imati ogromno znanje iz polja rada kojim se bavimo. Menadžer mora imati jednako tako dobre komunikacijske vještine kako bi sa onim drugim svojim kolegama koji rade u drugim poljima rada, zapravo radili zajedno ka cilju kompanije.“

Gdje su Vam došle najbolje ideje?

„Uglavnom u vožnji. Puno vremena provodim u vožnji i bukalno u tom periodu sabiram misli i stavljam neke najbolje ideje na prvo mjesto.“

Koji su Vam najveći izazovi?

„Dići se kad čovjek padne.“

Na koji način se može poboljšati poslovni ambijent?

„Poslovni ambijent naše zemlje se može poboljšati prije svega od nas samih. Ukoliko se mi sami okrenemo svojoj ekonomiji i unapređenju svog proizvoda kojeg proizvodimo u BiH, kupovini tog proizvoda. Na taj način možemo unaprijediti sredinu u kojoj živimo, kako lično, tako i privredno. Zašto to kažem? Statistika kaže da za jedno radno mjesto u proizvodnoj kompaniji imamo pet do šest radnih mjesta u ostalim uslužnim industrijama. Upravo ka tome trebamo stremiti, proizvodnji proizvoda u našoj zemlji, kvalitetnoj proizvodnji, tako da oni naši potrošači koji kupuju naš proizvod, bilo da je to „Bimalov“ ili bilo koji drugi bh. kompanije znaju da za svoj novac dobijaju najbolje.“
Čime biste se bavili da niste u ovoj branši?

„Vjerovatno bih bila profesorica informatike.“
Pored poslovnog svijeta, prema čemu gajite simpatije?

„Planinarenju prije svega.“

Omiljena poslovica?

„Ponavljanje je majka znanja.“
Da imate vlast pet minuta i da možete učiniti bilo što za sebe ili svijet, šta bi to bilo?

„Teško je zamisliti imati vlast na pet minuta, zaista. Pomalo je i nerealno, ali kao altruista prije svega bih se osvrnula na opšte dobro, zato što opšte dobro donosi i lično dobro.“
Šta za vas znači kupovati domaće?

„Znači kupovati moju vlastitu budućnost. Kupovanjem domaćeg i domaćih proizvoda, kupujemo svoje bolje sutra.“

 



Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Možda će Vas zanimati i:

Back to top button