Renault–Nissan–Mitsubishi alijansa zabilježila rast prodaje od 14 posto

Renault–Nissan–Mitsubishi alijansa zabilježila rast prodaje od 14 posto


Pratite Kameleon na Facebooku


Nova alijansa je zabilježila rast od 14 posto, odnosno povećanje prometa sa 5 na 5,7 milijardi eura u 2017. Najveći je to automobilski savez na svijetu koji ima plan da prometuje preko 10 milijardi eura do 2022. godine.

Poslovanje alijanse Renault–Nissan nakon godinu dana od pridruženja Mitsubishija je u porastu za čak 14 posto. Najveća svjetska alijansa izvještava da je zaključno sa 2017. isporučila preko 10,6 miliona putničkih i lakih komercijalnih vozila. No, ova profitabilna alijansa se neće zaustaviti na tome.

Djelovanje u sinergiji je utjecalo na rast prodaje i profita svake marke pojedinačno. Strateško dijeljenje platformi, tehnologije i pogonskih jedinica, skladišta rezervnih dijelova u Evropi, Japanu i Australiji, te kombinovana prisutnost na razvijenim, tranzicijskim i novim tržištima ubrzava strateški srednjoročni plan o prometovanju preko 10 milijardi eura do kraja 2022. godine.

Prema ovom srednjoročnom planu, Renault, Nissan i Mitsubishi planiraju prodati preko 14 miliona vozila, od čega će devet miliona vozila biti izgrađeno na četiri zajedničke platforme uz korištenje do 75% aktuelnih pogonskih jednica. Pored automobila iz B segmenta kao ključnog dijela plana, strategija svakako uključuje i električna vozila s kojima Renault-Nissan iz godine u godinu osvajaju svjetsko tržište, često kao etablirani lideri.

Facebook Comments