4 namirnice koje će vas vratiti u skinny jeans poslije praznika

4 namirnice koje će vas vratiti u skinny jeans poslije praznika

@Vedran M

Jeste li probali novu aplikaciju "Radio Kameleon" ? Download na Google Play!

Na putu do stare kilaže, preporučuje se unos pametnih namirnica koje će tijelu pružiti potrebne vitamine i minerale, ali i koje će obuzdati divovski apetit.

Praznično obilje na stolu ostavilo je trag na tijelu koje smo posljednjih dana bombardovali velikom količinom hrane.

Nekontrolisani unos slasnih zalogaja, pokazala su istraživanja, uzrokuje širenje našeg želudca čiji obim može i da se udvostruči. Posljedica, čak i kada želimo da smanjimo obroke, jeste divovski apetit.

Odlazak na rigoroznu dijetu kako bi uklonili nakupljene praznične kilograme brojni nutricionisti nikako ne preporučuju, jer tijelo na gladovanje neće uzvratiti pozitivno. Ono će najčešće uzvratiti oslabljenim imunitetom, malaksalošću i time postati podložno gripi, prehladi i virusima.

Kako biste zavarali neoubuzdan osjećaj gladi, i tijelu priuštili čišćenje i to bez dijeta, pomaže pametan odabir zalogaja.

Čišćenje tijela definitivno je neophodo i uz više kretanja je najbolji izbor nakon praznika.

Žitarice

Cijela zrna žitarica su najbolje prijateljice probave, ali i sitosti zahvaljujući obilju dijetalnih vlakana koji smanjuju osjećaj gladi. Biljna vlakna u zobi i ječmu povoljno utječu na smanjenje holesterola, dok sve žitarice sadrže pentoze, tj. sluz koja ima laksativno djelovanje i reguliše šećer u krvi, piše Elle.rs.

image
/pixabay

Zeleni čaj

Vjerni saveznik za kojim valja da posegnete najmanje tri puta dnevno, jer glavni sastojak zelenih listića je katehin. On naime ubrzava izgaranje kalorija, time i masnoća do čak 40 posto.

image
/pixabay

Cimet

Omiljeni zimski začin poželjno je što duže zadržati u ishrani. Prstohvat cimeta svakodnevno posut po voću ili u mlijeku reguliše najveći okidač gladi u tijelu – insulin. Cimet smanjuje i holestreol u tijelu.

image
/pixabay

Mahunarke

Izaberite vašu omiljenu mahunarku i konzumirajte je za glavni obrok nakon kojeg će vas osjećaj sitosti pratiti najmanje četiri sata. Naime mahunarke nose nadimak “mesa za siromašne” jer sadrže bogat proteinski sastav, nizak glikemijski indeks, od minerala i vitamina tu su željezo, kalci i magnezi u visokim količinama. Ubrzavaju metabolizam i rješavaju vas osjećaja gladi.

image
/pixabay

Related Posts

Facebook Comments