Tatjana Paunoski: Da bi bila uspješna, žena mora biti istinski sretna!

Tatjana Paunoski: Da bi bila uspješna, žena mora biti istinski sretna!


Pratite Kameleon na Facebooku


Predstavljamo vam Tatjanu Paunoski, ženu koja je diplomirana novinarka, ali koju je životni put odveo na drugu stranu – u marketing. Kako ona sama kaže “najuzbudljiviji posao koji žena može poželjeti“.

Vaš početak ka uspjehu je izgledao kako…?

Dolaskom moderne trgovine u BiH, davne 2001. godine, dok sam još bila neodlučna učenica matematičko-informatičkog smjera u gimnaziji, iskrsla mi je prilika za posao promoterke za jednu hercegovačku kompaniju. Ko je tada znao šta su promocije, degustacije, BTL aktivnosti…? Ja nisam. Prihvatila sam jer meni je bilo 16 godina, prilika da zaradim novac i budem faca koja ima svoj “dinar”. Tada sam ušla u taj svijet trgovine, promocija, dinamike, terenskog posla, kontakta s ljudima. MATEMATIKA ADIO! Komunikacija je bila ono što me oduševljavalo. Žurnalistika je bila način da izbjegnem klasiku – studij ekonomije, a ujedno prilika da ostanem u sferi komunikacija, opšteg znanja i dinamike. I nisam pogriješila. Kako sam bila uspješna promoterka (nadređeni su bili zadovoljni rezultatima promocija) tokom srednje škole i studija, tako sam upoznavala ljude iz različitih kompanija i polako “se tražila”. Birala sam kompanije koje imaju dinamičniji posao, kvalitetnije promocije. Obzirom da se Bingo širio nevjerovatnom brzinom, većina promocija se radila upravo tu. Tako sam 2007. godine pokucala na vrata Ljiljane Kunosić, impresionirana dinamikom razvoja kompanije, predstavila se, pohvalila se šestogodišnjim iskustvom promoterke (kao da sam šef kabineta nekog premijera!) i kazala da ću raditi šta god bude potrebno. Dobila sam poziv nekoliko sedmica kasnije (u oktobru 2007. godine) da dođem u komercijalu. I tako naoružana dobrom voljom, počela sam raditi u Bingu! Ispočetka sam radila ispravke faktura. Pa sam dobila da formiram cijene po maržovnoj tabeli (kako sam je voljela! Čista matematika!), a onda sam polako počela da se ističem u organizacijskim sposobnostima koje su nam dobro poslužile na otvorenjima novih objekata. Kada sam počela raditi u Bingu, imali smo 28 trgovina. Sve što je tada uslijedilo prošlo je kao u snu. Malo uvoz, malo izvoz, malo fakture, pa otvorenja, a onda reklame! Može to i bolje, pomislim! I moglo je! Uz podršku divnih ljudi zvanih direktorica Ljilja i povjerenje čovjeka zvanog “Gazda” ili “Baba”, postala sam zvanični PR kompanije. Sve navedene poslove sam i dalje radila, ali sam već ušla u srž pregovora s medijima, media planing, saopštenja, izgradnje imidža kompanije. Prije 3 godine zvanično sam imenovana za rukovodioca službe marketinga i 8 godina nakon prve pojave pred kamerama i dalje sam PR kompanije. Znanje sa žurnalistike sam praktično primijenila pri pisanju saopštenja, pojavljivanja pred kamerama, organizaciji konferencija za medije, lektorisanju našeg medijskog i drugog sadržaja i na sve drugo što je vezano za tredove u marketingu. Danas imam mali tim divnih ljudi u najuspješnijoj kompaniji u BiH i zaista sam ponosna što sam dio tima Binga.